obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
SMT-G7400 melding 4017
simon77
Na update krijg ik geen melding meer dat er een opname loopt en de oude opname niet verwijderen mag worden SMT-G7400
Het komt niet vaak voor dat je opneemt en een gekeken opname wilt verwijderen.
Vroeger in het tijdperk ziggo zonder ups kreeg ik de melding dat er een opname liep en de oude niet mocht verwijderen.
Nu na al die updates is dit verdwenen.
De horizon XL veegt het nu gewoon uit, lopende opname worden gestopt en ben je deze opname na een tijdje aan het bekijken krijg je foutmelding 4017 na een tijdje als je de film bekijkt.
Kan dit weer terug gezet worden in een nieuwe update?
Meerdere malen kontakt gehad Ziggo maar zonder oplossing.
( nieuwe coax kabel, aansluitingen vervangen, 2x firmware reload )
Gr. Simon.
Blush
 
Zippo
Ik heb ZiggoWebcare attent gemaakt op dit onderwerp.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.
 
Ziggo Webcare
Hi Simon, laten we hier samen eens naar kijken. Om verwarring te voorkomen. Je bent een opname aan het maken. Terwijl deze opname loopt wil je een oude opname wissen wat zorgt voor foutmelding 4017. Klopt?

Groet, Pim van Ziggo
Ziggo Webcare
 
simon77
Hallo Pim,

Ja, dit klopt.
Alleen weet ik niet wanneer de datum van de update heeft plaatsgevonden.
Ik vermoed toen we overgingen van netwerk 1111 freq 356000 naar 5555 474000.

Gr. Simon.
Blush
 
simon77
Hallo Pim,

Extra aanvulling.
Niet bij het uitvegen kreeg ik deze melding.
Bij het kijken van deze opname na ca 10 min kreeg ik deze melding 4017
En Duitse zenders worden niet opgenomen in replay.

Gr. Simon
Blush
 
Ziggo Webcare
Hoi Simon,

Wat betreft Replay TV, klopt het dat die zenders er niet in zitten. In het zenderoverzicht kunt je zien welke zenders wel en welke niet aangeboden worden via Replay TV: televisie/zenderoverzicht/

De 4017 melding is dat bij alle opnames die je terugkijkt of gaat dit om specifiek één gemaakte opname?

Groet,

Mirsad van Ziggo
Ziggo Webcare
 
simon77
Hoi Mirsad.

Het gebeurt alleen als ik tijdens de opname een andere opname uitveeg.
Op dit moment wordt de opname onderbroken, kijk je dit dan komt na ca 10 min de melding 4017.
Voorheen kreeg ik de melding dat op dit moment geen opname mag uitvegen totdat de opname voorbij is.

Gr. Simon.
Blush
 
Ziggo Webcare
Helder. Ik ga het voor je doorzetten. Helaas heb ik op dit moment geen oplossing voor je.

Groet, Pim van Ziggo
Ziggo Webcare
 
simon77
Ziggo Webcare Official.

Het probleem is opgelost software horizon.
Opname gaat voor op delete.
Waardoor ik weer de hele opname kan zien en niet melding 4017 na ca 10 min.

Veel dank Simon77
SmileClap
Blush
 
Ziggo Webcare
Fijn te vernemen dat het is opgelost, Simon!
Ik wens je nog veel opneem en kijkplezier Smile

Groet, Leroy van Ziggo
Ziggo Webcare
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMT-G7400 melding 4017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Melding harde schijf Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 01-01-2017
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo : 2 20-09-2016
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo TV app: Live TV is momenteel niet beschikbaar melding Klacht over Ziggo : 2 02-01-2014
melding geen signaal Algemeen : 4 23-02-2013