Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten
|
|
Epa |
Geplaatst op 27-08-2020 22:35
|
Activiteit » Enschede » 7511PB » 250 » Ja Berichten: 2 Lid sinds: 27-08-2020 |
Het is een lachertje echt waar |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 28-08-2020 01:40
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
A.U.B niet zo hoog van de toren blazen op de eerste dag na aanmelding....... Ik begrijp dat er een storing is in Enschede en/of omgeving, bel Ziggo, hier kunnen wij als gebruikersforum niets aan doen, tenzij het Webcareteam zich ermee bemoeit. Ik hoop dat ze meelezen, ik heb ze wel geattendeerd, maar ik weet niet of die functie nog werkt. Succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Epa |
Geplaatst op 28-08-2020 07:32
|
Activiteit » Enschede » 7511PB » 250 » Ja Berichten: 2 Lid sinds: 27-08-2020 |
Wat hoog van de toren blazen?? Gewoon te gek voor woorden vanaf 12.30 uur lag alles eruit en je wordt als klant het bos in gestuurd er wordt op geen enkele manier gecommuniceerd dat is wat ik erg triest vind. Dat mag jij hoog van de toren blazen vinden, ik vind het ronduit triest dat je moet wachten tot na middernacht dan is alles opgelost. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 03-09-2020 19:52
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Dat is ook triest, maar dat kunnen wij niet ruiken alleen aan de hand van je eerste opmerking als nieuwe gebruiker. Dit is geen officieel Ziggo forum, maar een forum wat ondersteuning biedt voor Ziggo problemen, buiten Ziggo om dus. Hier werken geen mensen die bij Ziggo werken. Maar wel goedwillende hobbyisten die anderen graag helpen voor zover dat kan. Het webcareteam zit helaas ook alleen nog maar op het officiƫle forum. Ik kan echter met je mee voelen. Deze week lag hier ook alles er uit, internet, telefonie, maar ook televisie. Gewoon zomaar opeens rond 01.30 's nachts. Zeker tot 02.00 uur en 10 minuten later nog eens iets van een uur. Geen enkele melding gehad van werkzaamheden. Op de storingspagina was ook niets vermeld van werkzaamheden, noch van enige storing. Aangezien ik met name 's nachts werk is dat dus bijzonder vervelend. Niet zo vervelend als de lange tijd dat het er bij jou uit lag. Dat is wel erg lang zonder vorm van communicatie. Dit was voorheen bij Ziggo stukken beter (de communicatie in elk geval) en ben het met je eens dat dit stukken beter kan. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
helemaal niets meer | Storing | : 2 | 18-05-2021 |
ziggo forum gast gebruiker | Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten | : 7 | 25-07-2014 |
Traag en zelfs helemaal geen WiFi | Storing | : 11 | 01-07-2014 |
Wie kan mij verder helpen?? | Algemeen | : 4 | 17-09-2013 |
TV blijft hangen; afstandsbediening doet niets | Digitale radio of televisie storing | : 5 | 12-02-2013 |
Advertentie