obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV blijft hangen; afstandsbediening doet niets
Mennen
Sinds vandaag heb ik alles-in-een plus met een iHRD-5200c recorder. Alles werkte toen de monteur het liet zien. Toen hij weg was, heb ik de radio aangezet (via de tv & de recorder) waarna het niet meer mogelijk was om terug te keren naar TV. Even later lukte dit wel. Later ook even de TV portal bekeken. Daarna lukte terugkeren (ook) niet meer. Het lijkt wel of het signaal van de afstandsbediening niet wordt opgepikt. Welke knop ik ook uit probeer, er gebeurt niets (en er verschijnen geen meldingen op het scherm of op de recorder). Op de AB branden wel rode lampjes (het ligt dus niet aan de batterij).

Huidige stand van zaken is dat ik alleen RTL4 heb en ik handmatig de recorder aan en uit moet zetten. Heb al wat gegoogled, stroom eraf (stekker eruit), aanzetten met alleen HDMI kabel erin, alle kabels goed aangedrukt, etc.

HELP! Ben ik veroordeeld tot RTL4 of hebben jullie een oplossing?
 
briolet
Eerst maar mijn medeleven. Bij mij zijn al die RTL zenders al uit de favorieten verwijdert. Dat maakt het zappen direct al een stuk aangenamer. Music

Ik heb een ander merk recorder, maar mijn AB heeft één knopje waarmee je instelt of hij de TV of de recorder bedient. Als hij dan per ongeluk op TV staat gebeurt er niets. In elk geval niet op je recorder. Angry
 
Undertaker
Waarschijnlijk heb je op het knopje tv of iets bovenaan je afstandsbediening gedrukt, maar hij moet op PVR staan, dat is bovenaan het meest linker knopje. En probeer het dan nog eens!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Mennen
Briolet & Undertaker, inderdaad!! Opgelost! En dank voor het medeleven ;-)
 
Undertaker
Blij om tehoren dat het gelukt is!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV blijft hangen; afstandsbediening doet niets', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten Klacht over Ziggo : 4 03-09-2020
Cisco 8485 blijft in loop Klacht over Ziggo : 10 19-02-2017
Ziggp blijft hangen bij 1030 code Storing : 11 27-09-2015
Horizon Mediabox blijft hangen op 'Searching' Hardware instellingen : 4 14-08-2015
Advertentie