obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
COAX NL, is de belangenvereniging voor kabel gebruikers. Verder heeft COAX elk kwartaal een overleg met Ziggo. Vermeld hier de zaken die COAX moet bespreken met de provider.
 Onderwerp afdrukken
Vandaag in de feedback mail box van COAX NL
Jovel
Zoals bekend wordt onze feedback mailbox vaak gebruikt om klachten door te geven over en van verschillene kabel providers maar ook deze berichten ontvangt COAX NL :
HOERAAAAAAAAAAAAA
Sinds gisterochtend (19 februari uur of elf) doet de telefoon het weer!! Ik heb ziggo al gebeld en hen bedankt en gefeliciteerd met dit geweldige resultaat. Ben blij!! Hartelijk bedankt voor uw hulp in deze zaak. En veel succes met de (vele) volgende... Groeten van......

De telefoon doet het weer
Ik wil u op de hoogte brengen dat we sinds vanmorgen 12.00 uur ook weer gebeld kunnen worden. Het probleem is dus eindelijk verholpen en daar ben ik ontzettend blij mee. We gaan uiteraard nog een brief sturen aan de klachtencommissie van ziggo over de manier waarop en we gaan de gemaakte kosten terugvorderen.
Hartelijk dank voor uw inspanningen! Viendelijke groeten,.......
Bron: E-mail box: COAX NL

Het helpt dus echt :-)

Bron: http://www.coax.nl
 
MaXMhZ
COAX doet prima werk! +1 Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vandaag in de feedback mail box van COAX NL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Coax kabels type Hardware instellingen : 2 04-01-2019
Coax Kabel Algemeen : 6 06-03-2018
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo : 3 06-02-2018
Advertentie