Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Al 10 dagen geen tel. na installeren nieuw modem
kobus1960
@Tibby, je gaat hopelijk niet naar Tele2, in dat geval zien we je nog vaker op dat zusterforum.
De Ziggo HD is heilig in vergelijk met de Tele2 HD. Hebben we het nog niet over de wachttijden.
 
natasja
Nou het wonder is de wereld nog niet uit.
Heb een nogmaals een klacht naar Ziggo gestuurd en ik kom net thuis en de telefoon werkt weer Smile.
Nu er nog even achteraan gaan dat we 2 weken minder hoeven te betalen.
 
Tibby
@Kobus1960, neen geen Tele2. Wachttijden lang bij Tele2. Ik zou zeggen probeer Ziggo eens te bellen, alleen de logica van het bandje al. Na alle keuzes ingetypt te hebben is het wachten, wachten, wachten.......

Heb vandaag de bevestigingsbrief van Ziggo gekregen m.b.t. mijn opzegging.
Ziggo heeft minimaal 3 maanden nodig om teveel betaalde abonnementskosten terug te boeken!!!!
Hoezo lang wachten GrinGrinGrin
 
kobus1960
Ieder zijn eigen keuze, hier kan dat gelukkig! Wink
Geld retourneren kost bedrijven altijd moeite, Eneco doet er een jaar over Wink
 
Tibby
Dacht van Ziggo af te zijn door mijn abonnement op te zeggen.
Gisteren post van Ziggo in de bus: geadresseerd "Aan de nieuwe bewoners van ...........(adres).
In de brief staat dat de nieuwe bewoner contact moet opnemen met Ziggo om de lijn weer aan te sluiten.
Typisch weer een werk,/denkwijze van Ziggo, als je het abonnement opzegt gaat men er bij Ziggo van uit dat je gaat verhuizen. Blijkbaar komt het bij de medewerkers van Ziggo niet op dat mensen opzeggen omdat ze ontevreden zijn, neen iedereen die opzegt gaat verhuizen......Knap staaltje logica.

Ik weet intussen wanneer Ziggo wel adequaat reageert op een situatie. Na afloop van mijn Ziggo-abonnement meteen een brief in de bus dat ik binnen 14 dagen het modem moest terugsturen en zo niet dan volgde er een "vette boete". Maar op klachten reageert Ziggo tergend langzaam c.q. niet.

Ik heb ook nog iets positiefs over Ziggo te melden, ik had een declaratie ingediend voor gemaakte GSM-onkosten van € 19,70. Heeft Ziggo, schrik niet, liefst 20 euro overgeboekt.
Ik ben nu aan het wachten wanneer ik een aanmaning krijg om de teveel ontvangen 30 eurocent terug te boeken.

Overigens waarom Ziggo nu plotseling geld afschrijft en overboekt op een oud rekeningnummer (meer dan een jaar geelden nieuwe nummer doorgegeven en gewijzigd) is mij onduidelijk. Maar ik heb besloten om daar maar niet meer op te reageren naar Ziggo toe.Angry
 
Zippo
Genoeg stof voor een soap serie.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 10 dagen geen tel. na installeren nieuw modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie