obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Al 10 dagen geen tel. na installeren nieuw modem
Tibby
Op zaterdag 19 februari het nieuwe modem geïnstalleerd. Na ruim 1 uur deed internet het, telefoonlijn echter "dood".
Zondag 20 februari Ziggo gebeld. Moest diverse kabeltjes uittrekken, kleur van de lampjes aangeven en wachten. Maandag 21 februari nog steeds geen telefoon, weer gebeld. Weer kabeltjes uitgetrokken, kleur van de lampjes opgenoemd. Medewerker heeft vervolgens een melding aangemaakt en ik zou z.s.m. teruggebeld worden op mijn GSM. Dinsdag 22 februari nog steeds geen telefoon en ook niet teruggebeld. Weer naar Ziggo gebeld. Betreffende medewerker zag alleen dat ik gebeld had maar kon niet zien wat andere medewerkers gedaan hadden. Gaf aan dat er een hele grote landelijke telefoonstoring was en dat dit minstens tot zaterdag 26 februari zou duren. Ik moest maar afwachten. Hij kon me ook doorverbinden met de directeur maar deze zou hetzelfde zeggen zij hij!!!!!
Vrijdag 25 februari nog steeds geen telefoon. Weer gebeld. Ik heb geweigerd om nog kabeltjes los te trekken of kleuren van de lampjes op te noemen. Medewerker, zeer onvriendelijk, gaf totaal geen oplossing aan. Na een half uur aan de lijn gehangen te hebben wilde hij wel een monteur langs sturen maar dat kan pas na het weekend. IK ben morgen werken, ik moest maar vrij pakken en proberen de extra kosten terug te krijgen. Ik als klant sta met de rug tegen de muur, het enige wat ik kan doen is de automatische betaling terugboeken met als gevolg dat ik afgesloten wordt.
Klantvriendelijkheid staat zeer laag in het vaandel bij Ziggo. Problemen oplossen heeft niet de hoogste prioriteit bij Ziggo.
Ik ga morgen de 10e dag in zonder vaste telefoonlijn waar ik wel voor betaal.
Voor mij dus abslouut geen lofzang voor Ziggo maar een vette onvoldoende.
 
kobus1960
Ik begrijp de frustraties.
Probeer toch even het modem VOLLEDIG kabelvrij te maken, alles eruit.
Even 10 minuten wachten, alles opnieuw aansluiten, check even of de
telefoonstekker in de juiste poort zit. Dit kan echt helpen, dit uit eigen ervaring.
ALLES afkoppelen, ook coas, ALLES. Ik benadruk dit omdat veel mensen
toch een kabeltje laten zitten, en dan werkt de oplossing niet.
 
Tibby
Bedankt voor uw reactie maar geloof me elk kabeltje/stekkertje is al uitgetrokken. Zelfs vandaag nog.
Ook hebben we elke keer gewacht voordat we de stekkertjes weer terug stopten.
Ook de juiste poort van de telefoonstekker is diverse malen gecheckt.

Ik mag toch verwachten van een klantendienst dat er vakkundige mensen werken. Een medewerker gaf zelfs aan dat hij het telefoonbandje van Ziggo nooit begrepen heeft. Ik moet mijn klantnummer intoetsen. Vervolgens geef ik in een keuzemenu aan dat er problemen met de telefoon zijn en vervolgens komt de melding zijn er problemen met internet dan..... etc.etc..
Als ik eindelijk een medewerker aan de lijn krijg moet ik mijn postcode en huisnummer opgeven. Waarom moet ik dan mijn klantnummer intypen? Daar had de medewerker geen antwoord op omdat hij het bandje zelf ook nooit begrepen heeft was zijn reactie. Hij kraakte ook zijn eigen collega's af. Prettige manier zoals er daar bij de klantendienst gewerkt wordt.

Als ik eerlijk ben weet ik op dit moment niet hoe ik mijn telefoon weer "levend" moet krijgen. Na 4 keer bellen heb ik geen vertrouwen meer in de zeer ondeskundige medewerkers bij Ziggo. Ook de telefoonkosten lopen behoorlijk op. Maar die kan ik allemaal declareren was het vreugdevolle antwoord van de Ziggo medewerker maar dan moet ik wel een zeer gespecificeerde rekening opmaken.

Ik hoop dat Ziggo zelf met een oplossing komt maar ik vrees het ergste. Bij Ziggo is de klant in elk geval geen koning.
 
kobus1960
Je kan bij Ziggo per maand opzeggen, met dergelijke ervaringen zou ik weg zijn.
 
Tibby
Ik heb overwogen/overweeg om mijn contract op te zeggen.
Maar dat is ook weer zo een gedoe. Nieuw e-mailadres, tv weer opnieuw inregelen, kan ik mijn telefoonnummer behouden etc.
Maar ik vrees dat dit de enige manier is om Ziggo een heel klein beetje wakker te schudden.
Gelukkig is de opzegtermijn maar een maand.

Vandaag zou er een monteur komen.....................
Hopelijk niet zo meteen al want ik moet vanochtend werken en daar had Ziggo natuurlijk geen boodschap aan. Want bieden ze een oplossing aan dan moet je ook 100% beschikbaar zijn op het moment dat Ziggo dit wil.Angry
 
Tibby
Zojuist is er een monteur van Ziggo geweest. Storing uitgelegd. De monteur was zeer verontwaardigd en boos en vond het vreselijk voor ons dat we meer dan een week geen gebruik van onze telefoon hebben kunnen maken.
Deze storing was namelijk al sinds vorige week maandag bekend bij Ziggo maar dankzij de ondeskundigheid van de klantenservice hebben zij het probleem niet kunnen oplossen.
De medewerkers hadden ons modem alleen maar moeten resetten en dan was het probleem verholpen geweest. Nu heb ik tot 4 keer toe onervaren medewerkers aan de lijn gehad die totaal niet wisten waar ze het over hadden.
De monteur heeft zojuist zelf naar de klantenservice gebeld om het modem te resetten maar na heel lang wachten heeft hij opgehangen. Vervolgens heeft hij uit de auto een nieuw modem gepakt. Binnen 2 minuten waren wij weer aangesloten op internet, televisie en de telefoonlijn werkt ook weer.
De monteur heeft duizend maal zijn nederige excuses aangeboden voor het klungelige gedrag van de klantenservice medewerkers. Dit is blijkbaar een bekend probleem bij Ziggo.
Het is gewoon te triest voor woorden dat dit, in principe kleine probleem, meer dan een week heeft moeten duren. Dat een monteur zich letterlijk schaamt voor het gedrag van de klantenservice.
Alle lof overigens voor de monteur. Hij vroeg zich zelf af hoe Ziggo ons tegemoet zou komen voor de gemaakte kosten de afgelopen 10 dagen. Er werkt blijkbaar toch nog een enkele deskundige medewerker bij Ziggo, gelukkig maar.
Vervolgens weer naar Ziggo gebeld om de doorschakeling van de privételefoon naar mijn GSM op te heffen. Per abuis maak ik een verkeerde keuze. De medewerker van de klantenservice was niet in staat om mij door te verbinden naar de juiste afdeling of terug te geven aan de centrale. Ik moest maar opnieuw bellen!!!!!!!

Ik denk dat ik niet lang meer klant ben bij Ziggo.
 
kobus1960
Een oplossing gevonden, nogmaals de frustratie eruit en weer gaat het fout.
Vertrouwen is weg, fijn een andere provider kiezen. Wink
 
Tibby
Na ruim 2 weken komt er, vandaag op zondagmiddag. een spontane reactie van Ziggo. Of mijn telefoon het weer doet. Meneer belt mij notabene op mijn vaste lijn en vraagt of mijn telefoon het weer doet!!!!!!
Deze telefonische reactie komt op mijn uitgebreide brief aan het hoofd van de klantenservice. Niet het hoofd van de klantenservice belt mij maar een medewerker van de klantenservice die opdracht krijgt om mij te bellen. Of met andere woorden iemand die excuses moet aanbieden voor het ondeskundige gedrag van zijn 4 collega's.
Probeert het gedrag van zijn collega's zelfs nog goed te praten....... Aan zijn reactie merk ik dat hij niet eens de gehele brief heeft gelezen. Want onder aan de brief heb ik vermeld dat de problemen zijn verholpen terwijl hij aangeeft dat hij niet weet of de storing verholpen is. Gaat tijdens het gesprek de brief nog eens even lezen.......
Ik had al 4 verschillende versies vernomen m.b.t. de storing en hij kwam nu aanzetten met versie nummer 5. Dit zegt genoeg over de service van Ziggo en met name de deskundigheid van de klantenservice. Meneer vond dat ik blij moest zijn dat ik gebeld werd en dat Ziggo zich de moeite nam om mij te bellen.

Heb ook nog een mail gekregen om aan te geven hoe ik geholpen ben door de klantenservice van Ziggo. Onder andere de vraag of ik Ziggo zou aanbevelen aan familie/vrienden etc.... Daar moet ik toch nog eens heel goed over gaan nadenken.Frown
 
natasja
Wij zitten ook al sinds 19 februari, nadat we verhuisd zijn, zonder telefoon. Hebben ook al zovaak Ziggo gebeld en gemaild en wachten nu al vanaf dinsdag tot ze ons terug gaan bellen.
 
Tibby
Ook ons is op 21 februari beloofd dat we teruggebeld zouden worden. Maar helaas er gebeurde niks.
De keren dat ik na deze datum gebeld heb was er niks terug te vinden van de aangemaakte melding dat wij teruggebeld zouden worden.
Mijn vertrouwen in Ziggo is helemaal weg.
Een en ander is allemaal te wijten aan de zeer grote ondeskundigheid van de klantendienstmedewerkers. Maar blijkbaar accepteert Ziggo dit want er gebeurt gewoonweg niks met mijn ingediende klachten. Een van de medewerkers krijgt de opdracht om "het een beetje goed te maken" (dit zei hij letterlijk). Hoe dom kun je zijn als je dingen moet goedpraten die je collega's fout hebben gedaan.
Sterkte ermee.

Ik heb besloten om over te stappen. Dat is voor mij de enige manier om Ziggo een heel klein beetje te straffen voor hun ondeskundigheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 10 dagen geen tel. na installeren nieuw modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Advertentie