Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
telefoon-internet-probleem
|
|
ian1988 |
Geplaatst op 22-07-2012 11:44
|
Activiteit » hoogeveen » 7905 » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard Berichten: 4 Lid sinds: 21-07-2012 |
Hallo.. Na nu nog een paar keer reseten en er echt alles uithalen vanaf de stekkers uit de muur zelfs blijftt het internet en telefoon gewoon uitvallen . Als ik eerlijk ben had ik ook niet verwacht dat het hier mee zou zijn opgelost aangezien ik hier al 3 jaar ziggo heb altijd het zelfde spul aangesloten niks vetandert Ik wil nog even vertellen dat ik een icidu 150n router gebruik En ik weet niet of dit normaal is maar de aansluiting van de cabel word wel heel warm Ik denk dat ik morgen ziggo ga bellen en iemand laat langs komen om hier na te laten kijken Mvg ian |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 22-07-2012 16:49
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Aansluiting van de Cabel wordt warm??? Bedoel je waar de coax de Ubee in gaat ? Hoort niet echt. Heb net even zelf gevoeld maar die is hoogstens lauwwarm. Dat lijkt me logisch, zit aan chasis dus pikt altijd wel wat warmte op. Ubee kan trouwens best warm worden. Is handig in de winter. Overigens wel goed om monteur even te laten komen. Die icidu router ken ik niet. Heb wel eens van dat merk gehoord, ook gezien bij de Karwei geloof ik (allerlei usb spul, muizen, etc.) Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
ian1988 |
Geplaatst op 24-07-2012 00:56
|
Activiteit » hoogeveen » 7905 » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard Berichten: 4 Lid sinds: 21-07-2012 |
Heb zondag ziggo gebeld aangegeven wat de problemen waren en die man zij mij dat mijn signaal zeer zwak was raar naar 3jaar maja Vandaag maandag kwam een monteur langs netjes alles doorgemeten en een nieuw kastje aan de muur gemaakt voor radio tv en internet nieuwe modem nieuwe kabel er tussen en het werkt allemaal weer Ik weer blij en ziggo behoud zijn klant voor goeie klantenservice en goeie verbinding natuurlijk Mvg ian |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 24-07-2012 01:05
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Quote ian1988 schreef: Heb zondag ziggo gebeld aangegeven wat de problemen waren en die man zij mij dat mijn signaal zeer zwak was raar naar 3jaar maja Vandaag maandag kwam een monteur langs netjes alles doorgemeten en een nieuw kastje aan de muur gemaakt voor radio tv en internet nieuwe modem nieuwe kabel er tussen en het werkt allemaal weer Ik weer blij en ziggo behoud zijn klant voor goeie klantenservice en goeie verbinding natuurlijk Mvg ian Ian, bedankt voor deze uitstekende feedback!! Hier draait een forum op, daarom hebben wij hier aardigheid in! |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 24-07-2012 16:34
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Ja, goeie feedback.. Maar nou weet ik nog niet wat er precies warm werd met de Cabel ??? Ik slaap er slecht van. ... van de warmte bedoel ik.... Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
ian1988 |
Geplaatst op 24-07-2012 16:52
|
De modem was nog goed was normaal dat de cabel ingang iets warm werd Ik heb gewoon een nieuwe gekregen omdat die man zij je krijgt een nieuwe zonder reden eigenlijk netjes toch nu heb ik vanuit de muur meteen een cabel naar de modem en meteen 1 naar mijn hd ontvanger Mvg ian |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 24-07-2012 17:46
|
o.k. Veel plezier met de weer goed lopende verbinding !!!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
jansjans |
Geplaatst op 01-08-2012 18:42
|
Activiteit » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Cisco E1000 » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 6 Lid sinds: 29-06-2012 |
Quote Tot nu toe gaat alles prima. Geen telefoon-modemstoringen meer gehad, dus het plaatsen van het nieuwe modem is de oplossing |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon-internet-probleem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet | Ziggo nieuws | : 1 | 13-10-2020 |
Advertentie