Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Interne communicatie matig ervaren
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 14-02-2013 16:04
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote Black Tiger schreef: Bedankt voor de uitleg. Het laatste antwoord was echter niet het antwoord op de vraag. Ik ga er echter van uit dat de monteur dan vermoedelijk wat slordig is geweest als hij dat niet goed aangesloten heeft. Dat is waar ik op doelde mijn andere reacties, hier zijn op meerdere plaatsen klachten over, misschien dat het een idee is om eens een evaluatie te houden of een random test als er problemen zijn om te zien of het om dezelfde personen/bedrijven gaat. Kelvinator heeft mij een uitgebreid verslag gestuurd met zijn adres gegevens. We hebben regelmatig overleg met de installatiebedrijven en zullen dit dan ook aan hen terugkoppelen. Overigens vind ik dat je er wel rekening mee moet houden dat, mensen bij wie internet en/of telefoon wel in één keer goed aangesloten wordt, geen (hoewel we ook wel eens een uitzondering zien ) bericht plaatsen. immers, een forum wordt vaker gebruikt om een probleem voor te leggen, niet om complimenten te geven. Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 14-02-2013 16:52
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Daar heb je zonder meer gelijk in, bij de meesten gaat het goed. Het is ook niet mijn bedoeling om aan te duiden dat alles mis gaat. Er zijn er aan diverse ervaringen te merken, een paar die misschien onvoldoende kennis hebben of die de kantjes er af lopen. Dat is niet Ziggo's schuld, want het betreft hier een enkeling van externe bedrijven. En da's toch jammer. De ervaringen die ik deelde zijn overigens niet in het forum opgenomen. Misschien zou zo'n formulier bijvoegen als Kelvinator bedoeld best een goed idee zijn. Dan krijgt Ziggo niet alleen een indruk van in welke hoek de sporadische fouten vallen, maar tevens ook hoe hoog het tevredenheids percentage is, en dat lijkt me ook wel leuk voor Ziggo, toch? Het is maar een idee, Ziggo hoeft het niet uiteraard niet over te nemen. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interne communicatie matig ervaren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig | Klacht over Ziggo | : 3 | 23-05-2017 |
interne op hd tv | Algemeen | : 2 | 09-09-2013 |
kabelbreuk en zeer slechte communicatie Ziggo | Storing | : 9 | 18-01-2011 |
kan interne pc niet bereiken via router | Instellingen software | : 4 | 30-09-2009 |
Advertentie