Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Krijgen niet waar we voor betalen
Zippo
Dat soort bedrijfjes zijn er wel.
O.a.

Ziggo zelf heeft dacht ik ook zo'n service, kan het alleen niet zo snel vinden op ziggo.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Polleke
Als je de gespecialiseerde afdeling van Ziggo bedoelt dan hebben wij daar ook al kennis meegemaakt. Waren € 200,- armer maar het probleem was er nog steeds.
Wij hebben ook al iemand laten komen om aardstralen te meten en daartegen iets in de grond laten stoppen. Men kan er om lachen of niet, maar op een bepaald moment ga je geloven dat dat soort dingen de oorzaak zijn omdat het nooit maar dan ook nooit aan Ziggo of een van hun producten ligt.
 
Polleke
Dit is het resultaat dat ik net BEKABELT heb gemeten. Zeg nou zelf, dat is toch niet normaal?
Polleke voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
kobus1960
Nee, dat is vreselijk. Opties zijn al aangedragen.
Alles verder dan de Ziggo aansluiting wordt uitgesloten. Helpless
 
Black Tiger
Helaas kun je niet alles van netwerken in jip en janneke taal uitleggen, men kan dat zo goed mogelijk proberen.
Lukt dat niet dan rest er niets anders dan iemand thuis te laten komen met verstand van zaken.
Maar wel iemand die ook echt weet waar hij mee bezig is en niet iemand die zegt dat hij weet waar hij mee bezig is. En dat is weer een moeilijk punt. Teveel mensen (vaak ook vrienden/bekenden) zeggen verstand van zaken te hebben en dan blijkt achteraf toch van niet.

Een gat in de markt is er niet want er zijn zat bedrijven die thuis willen komen maar vaak vindt men dat te duur.
Daarnaast is hetzelfde probleem ook bij bedrijven dat ook bij bedrijven lang niet iedereen gedegen kennis heeft om dit soort problemen te tackelen.

Dus tja... je kunt glasvezel proberen, hopelijk is het daarmee dan opgelost, wie weet.
Zou wel leuk zijn als je dat t.z.t. nog even zou laten weten om onze technische nieuwsgierigheid te bevredigen.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
En niet te vergeten, hier praten over de spullen in huis is taboe.

Dat is bijna altijd perfect. Nu weet ik zelf dat dat bij mij ook niet
zo was, dus intussen weet ik beter. Theorie is idd leuk praten,
maar het zijn heel vaak praktijk dingetjes. Zo simpel dat je hier
de oplossingen in topics vaak niet eens leest.
 
Polleke

Quote

Black Tiger schreef:

Helaas kun je niet alles van netwerken in jip en janneke taal uitleggen, men kan dat zo goed mogelijk proberen.
Lukt dat niet dan rest er niets anders dan iemand thuis te laten komen met verstand van zaken.
Maar wel iemand die ook echt weet waar hij mee bezig is en niet iemand die zegt dat hij weet waar hij mee bezig is. En dat is weer een moeilijk punt. Teveel mensen (vaak ook vrienden/bekenden) zeggen verstand van zaken te hebben en dan blijkt achteraf toch van niet.

Een gat in de markt is er niet want er zijn zat bedrijven die thuis willen komen maar vaak vindt men dat te duur.
Daarnaast is hetzelfde probleem ook bij bedrijven dat ook bij bedrijven lang niet iedereen gedegen kennis heeft om dit soort problemen te tackelen.

Dus tja... je kunt glasvezel proberen, hopelijk is het daarmee dan opgelost, wie weet.
Zou wel leuk zijn als je dat t.z.t. nog even zou laten weten om onze technische nieuwsgierigheid te bevredigen.


Black Tiger, zal ik zeker doen Smile
 
Monteur_kees

Quote

kobus1960 schreef:

En niet te vergeten, hier praten over de spullen in huis is taboe.

Dat is bijna altijd perfect. Nu weet ik zelf dat dat bij mij ook niet
zo was, dus intussen weet ik beter
. Theorie is idd leuk praten,
maar het zijn heel vaak praktijk dingetjes. Zo simpel dat je hier
de oplossingen in topics vaak niet eens leest.



oh !!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
kobus1960
Ja. Kees, dat is al heel lang bekend. Niet gelezen??Helpless
 
Polleke
Het zou mooi zijn als er bij het afsluiten van een abonnement een lijst door gegeven word waarin staat aan welke eisen je apparatuur moet voldoen om de zo dicht mogelijk bij de door jou "ingekochte"snelheid komt. Ik snap dat niet iedereen weet waar ze het zoeken moeten, maar dat is iets wat in een bijlage met plaatjes verteld kan worden? Of ben ik nou te optimistisch?
Het zou in ieder geval veel ergenis voorkomen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Krijgen niet waar we voor betalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
het krijgen van een next Klacht over Ziggo : 2 19-05-2022
Advertentie