obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing op 13th Street
JS253
Ik heb sinds de zender 13th Street bestaat al last van storing op die zender.
Het is het enige net dat stoort, de rest doet het prima.

Iemand enig idee hoe dit kan?
Ik neem aan dat als het aan m'n bedrading zou liggen er wel meer zenders zouden storen?

(ik weet trouwens niet of dit uit maakt maar ik woon in Den Haag en heb een Samsung ontvanger)
 
MaXMhZ
Kijk of je video recorder/PVR op de frequentie van 13th street een signaal op de kabel zet. Indien dit het geval is, verander dit kanaal naar een die niet stoort.

Een andere mogelijkheid is een WiFi modem of DECT telefoon station in de buurt van de Samsung DVBC ontvanger/settop box. (verplaatsen).
Gewijzigd door MaXMhZ op 15-06-2009 22:43
 
JS253
Ha, het was wrs m'n wifi modem, heb 'm uit gezet en toen was het ontvangst beter. Mss is dat toeval maar ik ben in ieder geval blij dat 13th street het eindelijk doet! Bedankt!!
Gewijzigd door JS253 op 15-06-2009 23:11
 
MaXMhZ
Vaak hoef je een storende router/telefoon niet eens veel te verplaatsen om het probleem op te lossen. Ook kun je vaak de router een ander WiFi kanaal geven in de web config. Dat kan ook helpen.
 
kobus1960

Quote

skileraar schreef:

Ik had hetzelfde probleem met 13 Street maar ook Ned 1 en 2. Nav deze post heb ik de dect telefoon in eerste instantie verplaatst en het probleem was direct opgelost voor alle zenders/ BEDANKT!!!

Door verder te testen ben ik erachter gekomen dat het probleem veroorzaakt was door de bedrading van de telefoon die opgerold achter de modem lag. Doordat de bedrading als een spoel gaat werken, krijg je een magnetisch veld wat de signalen aantastte.


Dank voor de feedback, vooral dat laatste is iets om mee te nemen in eventuele
antwoorden voor andere problemen!! Wink
 
veloci
Hey mijn eerste bericht hier! Smile
Ik heb even over je probleem zitten denken en wellicht komt je signaal probleem door magnetische straling op je kabels via de boxen van je stereo (of stereo zelf natuurlijk)
Maar nog een ding, je zegt dat als je de hdmi kabel er uit haalt de zenders wel verschijnen.
Je hoeft niet EN een scartkabel EN een hdmi kabel te gebruiken op een digitale ontvanger. 1 van die 2 is genoeg.
De NL1 en 2 HD zenders zitten op een andere frequentie dan NL1 en 2 SD zender.
Maar misschien zul je toch een moeten uitproberen met een nieuwe kabel, als je met aluminium folie een zender kunt laten terug komen terwijl de kabel dit zelf niet kan, heb ik zo mn twijfels over je kabels/connectoren.
Wat de klantenservice denk ik je probeerde te zeggen om kabels te gebruiken met goede afscherming.

p.s wat bedoel je met onder de vloer door? Onder tapijt/vloerbedekking of onder het beton door?
Dat laatste kan ik je afraden, zodra ongedierte honger heeft en komen je kabel tegen dan is het afgelopen met je kabel. Met eigen ogen gezien, gelukkig niet bij mn eigen kabels! Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing op 13th Street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie