obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Installatie alles-in-1 Plus
Essebes
Na een hoop ellende te hebben gelezen wilde ik even melden dat onze installatie Alles-in-1 Plus vandaag prima is verlopen. De digitale decoder had ikzelf vorige weekend al draaiend gekregen (blond heGrin) en vandaag ook de telefonie en het internet in 1 x draaiend gekregen.

Ik dacht dat het ook wel eens leuk was om een positief verhaal te horen Wink

Abonnementstechnisch is nog niet alles rond. Op mijn-Ziggo staan nog onze losse abonnementen televisie Z1 en internet Z2.

De Smartcard (2e in ons gezin) is via internet aangemeld, maar nog niet verwerkt. Wel een brief binnen dat de verwerking iets langer duurt. Nog even geduld dus, maar voorlopig gaat alles nog goed.
Gewijzigd door Essebes op 22-06-2009 22:40
Blond......
 
Zippo

Quote

Essebes schreef:
(blond heGrin)


Volgens mij heb je een kleurspoeling! Kunstmatige intelligentie. Wink

Zonder gekheid, houd ons op de hoogte.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Essebes
haha, niet alles verliep soepel.

Zoals eerder al gemeld ging de installatie prima. Op de dag van installatie tevens per internet de smartcard geprobeerd te registreren. Dit leek goed te gaan. Echter in het Mijn.Ziggo deel op de website kwam de smartcard maar niet toegevoegd (we hadden er al 1, dus dit zou de 2e card worden). Dus geprobeerd om de card telefonisch te activeren. Daar kreeg ik de melding dat de card helemaal niet bekend was.

Zoals verwacht ging op de 2e smartcard na 2 weken het licht uit, c.q. de E19 meldingen aan. Heb toen 1x gebeld met de klantenservice om de 2e smartcard alsnog te activeren. Dit ging goed en sindsdien loopt het allemaal.

Qua abonnement viel het net wat ongelukkig. Het afmelden van onze oude abonnementen (Z1 internet) door Ziggo gebeurde 1 dag eerder dan de aanmelding op het alles-in-1 abonnement. Helaas viel precies de factuurdag hiertussen Angry Eind juni kregen we dus een hele lage rekening (alleen tv). De afgelopen rekening van eind juli heeft dit alles helemaal rechtgetrokken, maar vreemd blijft het wel. Je hoort hier als klant niets van te merken, toch?

Verder loopt alles dus nu als een zonnetje. Hopelijk gaat het met de klachten van anderen in dit topic uiteindelijk ook goedkomen. Succes
Blond......
 
lordwookie
mmmmmm Gisteren alles in 1 laten aansluiten, de telefoon deed het in eerste instatie niet, maar na contact met de helpdesk bleek dat de monteur het verschil tussen telefoon 1 en 2 niet wist/zag Shock
Voor de digitale tv ontvanger moet je speciale codes hebben voor jouw postcode, maar laat dat briefje er nou net niet bij hebben gezeten. Ergo, helpdesk, opgelost.
Zou leuk zijn als je als Ziggo abonnee gratis kon bellen met de helpdesk.
Maar in ieder geval, alles werkt nu, dus ik ben Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie alles-in-1 Plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Ziggo nieuws : 61 06-03-2015
Ziggo komt met nieuwe Alles-in-1 bundel, Bundelkiezer Ziggo nieuws : 1 15-10-2014
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 06-10-2014
Advertentie