obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
geen signaal
mark_white
Ik heb sinds zaterdag digitale televisie van Ziggo. Na contact op zaterdag kwam ik erachter dat alles nog niet aangesloten zou zijn (dat wist mevr... te vertellen) vervolgens op maandagmiddag contact gezocht, is me aangeraden om de kabel eens rechtstreeks in mijn tv aan te sluiten dan de zenders te gaan zoeken en als dit goed beeld is dan zou het ook moeten werken met de decoder.
Nou vervolgens bovenstaande uitgevoerd en jahoor, gewoon beeld. Let op wel alleen 1,2,3 en tv west. Vervolgens die andere zenders krijg ik de melding gecodeerd (lijkt mij omdat het betaalde zenders zijn).
Hierna weer contact gehad en toen is mij verteld dat ik een signaalversterker moet gaan aanschaffen. Nou ik vervolgens gehaald en dit maakt niet uit.

Hierop weer contact gehad en met die jongeman alles weer doorlopen. Anders kabel moest ik aansluiten (tot hij hoorde dat deze nieuw is) direct aangesloten. Vervolgens alles nagekeken en geprobeerd om de juiste instellingen te doen zoals 372.00 en 5555. Maar ik krijg vervolgens geen signaal. Hierop wist hij het ook niet meer, moet maar even naar de buren en kijken of daar het signaal wel werkt en eventueel kijken of er in mijn tv geen digitale decoder zit (dit is niet het geval!). Nu ga ik morgen maar eens kijken bij mijn ouders of ik het werkend krijg.

Heeft iemand toch nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Digitale decoder is Samsung DCB-B270R
TV Panasonic TH-46PZ8E

alvast bedankt.

PS: morgen maar eens bellen wat we kunnen doen met het abonnementSad
 
hjhugo
Hallo,

Ik heb sinds kort alles in 1 Plus.En sindsdien heb ik enkele kanalen niet meer.Dit zijn TVE,ARD,TRT, en deze geven de melding "E48 geen signaal" .Wat kan ik hier aan doen???
 
pat30724
Kijken in de configuratie of de frequentie wel goed staat en de netwerk code wel goed staat. Deze fout had ik eerst ook, nieuwe netwerk lijst even van de blob van ziggo halen omdat het boekje die er bij zit niet meer is.

Heb het op deze manier ook gedaan en het is bij mij op dit moment opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie