obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost]Geen radio signaal sinds overstap Alles-in-1
sima
Ik ben recentelijk overgestapt naar een Alles-in-1 abonnement. Voorheen had ik alleen TV/Radio via Ziggo.
Sinds de omzetting heb ik opeens geen radio signaal meer via de aparte "radio-coax" en kan dus geen radio beluisteren via mijn Receiver. Ik kan wel digitale radio via mijn TV luisteren.
Mijn Receiver doet het bij een vriend met Ziggo Alles-in-1 wel en zijn Receiver doet het bij weer niet. Als ik de receiver rechtstreeks aansluit op de radio aansluiting in de meterkast doet ie het wel. Deze is echter normaal niet gebruikt. In de meterkast is normaal alleen de data aansluiting (helemaal links) en de TV/radio aansluiting (midden) gebruikt.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn??? Alvast bedankt! Marc

Edit: [Opgelost] aan titel toegevoegd.
Gewijzigd door Zippo op 27-07-2009 21:58
 
Bitfreak
Heb je ook een nieuwe aansluitdoos gekregen?
Zo ja,op de achterkant van deze splitter zit een schakelaar,schakel deze eens om.
 
pat30724
Ik zal dit ook een keer gaan proberen ik heb sinds dat de monteur is geweest ook dit zelfde probleem.
 
sima
Fantastisch, het werkt! De schakelaar aan de achterkant stond op Aan, blijkbaar moet deze op Uit staan. Hoe dan ook, ik kan nu radio luisteren via mijn TV maar ook weer via mijn Receiver.
 
Zippo
[Opgelost] aan titel toegevoegd en stickey gemaakt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
pat30724
Oh dat is raar bij mij stond hij juist op uit, en heb hem naar aan geswitched
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost]Geen radio signaal sinds overstap Alles-in-1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie