obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Klacht: Geen ontvangst digitale V-zenders
amatore
De volgende digitale TV-zenders uit het Z1-pakket kan ik in mijn woonplaats (Gasselte, Drenthe) niet ontvangen:
25-Het Gesprek, 27-Family7, 601-ARD, 603-NDR, 604-WDR, 605-SWR Fernsehen, 606-RTL Television, 607-Sat.1, 610-Arte, 620-RTBF Sat, 621-TV5 Monde, 622-France 2, 630-RAI Uno, 631-TVE en 640-TRT Internacional.
NDR ontvang ik wel anloog, maar WDR, RAI Uno en TVE krijg ik ook niet analoog.
Daarnaast is de ontvangst van sommige analoge radiozenders (o.a. Nederland 1 en Klara) vaak gestoord, waardoor normaal luisteren niet meer mogelijk is.

Dat is absoluut niet in overeenstemming met de lijsten van aangeboden zenders die Ziggo geregeld publiceert. Bijna 25% daarvan niet leveren begint aardig te lijken op wanprestatie.

Het vervelende daarbij is, dat Ziggo niet goed bereikbaar is om dergelijke klachten door te geven. Het contactformulier lijkt zodanig te zijn ontworpen dat het feitelijk niet kan worden gebruikt. Met geen van mijn 3 browsers (Firefox, Internet Explorer en Opera is hert mogelijk het verplichte "Onderwerp"vak in te vullen doordat dat vak niet volledig wordt geopend. Ontwerpfout of opzet?
Met de Klantenservice bellen doe ik nooit meer; niet alleen moet je ervoor betalen, maar je krijgt bijna ook nooit iemand aan de lijn die ook maar een schijn van deskundigheid toont.

Zijn er meer mensen met deze klachten? Heeft iemand wel enig resultaat gehad met klagen? Valt er mogelijk gezamenlijk iets te ondernemen? Kan de Consumentenbond hier nog een rol in spelen? Elke suggestie is welkom. Misschien leest Ziggo dit zelf ook en worden er toch maatregelen genomen om iets aan deze klachten te doen.
 
Zippo
Je kunt ook het feedback formulier van de kabelbelangen vereniging coax invullen. Coax gaat er dan voor je achteraan.

Het formulier staat links onder op deze site.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht: Geen ontvangst digitale V-zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie