obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Draadloze Router
pat30724
Hallo,

Ik heb op 23 juni het Ziggo alles in 1 pakket bestelt.
Volgens afspraak stond er op 16 juli een monteur bij mij aan de stoep, die heeft mij het modem geinstalleerd, maar heeft er bij gezegt dat de premium router (Netgear router WNR3500) de volgende week zou komen. Het is nu ondertussen meer dan een maand verder en ik heb nog steeds geen router in huis.

Ook na meerdere keren bellen word mij constant beloofd word volgende week meneer/ze worden volgende week verstuurd.
Maar ja ik heb hem nog steeds niet.....


Met vriendelijke groeten,


Patrick
 
pat30724
Ik had de digitale ontvanger de dag ervoor al ontvangen, alleen die moest ik zelf aansluiten. Moest er wel een keer achteraan bellen om mijn digitaal totaal pakket geactiveerd te krijgen.

Edit 28-08-2009:

Ok vanmiddag heb ik ziggo weer opgebelt, en ik kreeg te horen dat de Premium Router niet meer geleverd werd. Daarom heb ik vanmiddag maar zelf een draadloze router opgehaalt.
Gewijzigd door pat30724 op 28-08-2009 17:52
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen : 4 07-03-2016
Advertentie