Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Wordt uw vraag wel beantwoord ? | ||||||||||||
|
Customer Service = Afspraken NAKOMEN
|
|
nomorewaiting |
Geplaatst op 28-08-2009 16:22
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 28-08-2009 |
Afspraak voor monteur gemaakt, komt monteur keurig om 8am, gaat na 1 bak koffie weer weg want heeft HD ontvanger niet bij en deelt mede dat er dezelfde dag voor 13.00 (dus binnen de gemaakte afspraak) een monteur komt om alles aan te sluiten. Monteur komt nooit opdagen. Ziggo gebeld, u wordt teruggebeld door planning. 3 uur later nogmaals gebeld, uw eerste telefoontje is nooit doorgezet naar afd. planning. Moet nieuwe afspraak maken, lukt niet door klantenservice, 25 in de wacht gezet, mededeling het lukt niet om iets in te plannen en ik ga nu (4 uur) naar huis. U wordt heel misschien teruggebeld. Gevraagd om nummer monteur (had naam van bedrijf niet onthouden), wordt niet gegeven, tegen de interne policy...dus wel aan policy houden maar geen customer service, want na 1 hele dag thuis zitten en dus als interim manager 2000 EUR aan fees mislopen, wordt er door Ziggo geen oplossing gegeven. Enig wat men kan doen is wachten of andere provider zoeken. 1. Men luistert niet naar de klant 2. Men komt afspraken niet na 3. Men biedt geen oplossing 4. Men verdient fors geld met telefoontjes die steeds aangeven 1 min wachten en vervolgens na 5 min worden opgenomen en dan intern 20-25min in de wacht worden gezet. 5. Men denkt niet oplossingsgericht, zelfs als klant bereid is zelf met monteur zaken te regelen. Het wordt tijd voor een goede customer service manager bij Ziggo ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Customer Service = Afspraken NAKOMEN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
wifi slecht en vage service? | Klacht over Ziggo | : 6 | 17-06-2017 |
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig | Klacht over Ziggo | : 3 | 23-05-2017 |
Slechte service ZIGGO | Klacht over Ziggo | : 7 | 04-05-2017 |
Service level zakt wel behoorlijk. | Klacht over Ziggo | : 7 | 26-09-2015 |
Advertentie