Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
voicemail
|
|
ankekoks |
Geplaatst op 05-10-2009 21:09
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 05-10-2009 |
Help,ik heb problemen met mijn voicemail(vaste telefoon).Gebeld met klantenservice, ik moest de vm op internet instellen. Gedaan en zowaar na een dag kon ik eindelijk mijn berichten afluisteren. Dat was gisteren. Nu kreeg ik na 1233 gebeld te hebben de vraag naar mijn toegangscode, ik toetste deze in maar de ándere kant'hoorde niks, want bij herhaling kreeg ik de melding dat er geen code was ingevoerd.?? Op mijn (nog van KPN,maar een behoorlijk nieuw toestel) kon ik ook voicemail instellenin het menu, daarmee zittren pielen maar had dacht ik toch geen zin ivm nu kabel/ziggo. Nog eens 1233 gebeld en nu krijg ik steeds een ingesprektoon(wel heel snel. Wat moet ik nou doen? Het is voor mij belangrijk dat ik mijn berichten af kan luisteren,ook voor mijn werk. Wie kan mij snel helpen? Anke) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voicemail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
welke dect-telefoons hebben voicemail-indicatie? | Eigen telefoon netwerk | : 4 | 02-09-2015 |
Ziggo lanceert Visual Voicemail App voor Android | Ziggo nieuws | : 1 | 12-02-2013 |
Ziggo brengt kosten voor afluisteren voicemail in rekening | Klacht over Ziggo | : 7 | 05-01-2011 |
voicemail instellen gigaset siemens c47h | Siemens Gigaset | : 1 | 24-10-2010 |
voicemail | Algemeen | : 1 | 09-01-2010 |