obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
voicemail
Mieljaar
Als ik mijn voicemail van Ziggo wil afluisteren krijg ik al sinds woensdag 6 januari 2010 de melding "dit nummer is niet in gebruik".
Op haar site meldt Ziggo onder storingen: "Groepsstoring van zaterdag 02 januari 21:51 uur", zonder vermelding welke storing dit betreft, in welk gebied en hoe lang ze denken daaraan te werken.
Gisteren met de servicedienst gebeld (1200=gratis). Reactie: "Ik zie hier inderdaad dat er een storing is. Staat dat niet op de site? Dan zal ik dat meteen doorgeven".

Heeft er nóg iemand dit probleem?


Dit was mijn eerste bericht als lid van een gebruikersgroep. Jammer dat ik geen reacties heb gekregen.

Ter info dan maar:
Gisteren heb ik nóg eens met Ziggo gebeld en kreeg weer dezelfde reactie: wel bekend (voor de postcodegebieden 4600 en hoger) maar het komt niet op de site te staan bij de storingen en we weten ook niet hoe lang het gaat duren.
Vandaag (11-10-2010, na ruim een week) werkt voicemail weer.
Gewijzigd door Mieljaar op 12-01-2010 15:00
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voicemail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
welke dect-telefoons hebben voicemail-indicatie? Eigen telefoon netwerk : 4 02-09-2015
Ziggo lanceert Visual Voicemail App voor Android Ziggo nieuws : 1 12-02-2013
Ziggo brengt kosten voor afluisteren voicemail in rekening Klacht over Ziggo : 7 05-01-2011
voicemail instellen gigaset siemens c47h Siemens Gigaset : 1 24-10-2010
voicemail Storing : 1 05-10-2009
Advertentie