Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
digitale televisie
|
|
paultje-grunn |
Geplaatst op 11-10-2009 08:32
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 11-10-2009 |
Onlangs zijn we overgestapt naat alles in 1 van ziggo met 20 mb internet.vlekkeloos verlopen, ook de telefonie werd keurig omgezet van de vorige provider naar ziggo,zou 14 dagen duren maar binnen 4 dagen al een feit,dus al met al zeer tevreden.maar nu het volgende, we hadden al digitale televisie van ziggo maar kregen wel een nieuwe decoder en dus ook een nieuw pasje en hadden ook nog een decoder liggen met ook nog een pasje. nu gebruiken we de nieuwste decoder en het laaste pasje. mijn vraag is dus of ik de andere 2 pasje en decoders weer kan gebruiken maar dan op de slaapkamer van de kids. op dit moment werken de pasjes niet meer.dus hoe doe ik dat. en zijn daar weer kosten aan verbonden? we wouden voor de kids gewoon de basis zenders hebben dus geen aanvullende paketten. iemand ervaring hier mee? |
|
|
Puma |
Geplaatst op 11-10-2009 10:40
|
Activiteit » In de buurt Berichten: 346 Lid sinds: 11-11-2008 |
Waarom de oude niet meer werken weet ik niet, dat hoort niet. Even bellen met Ziggo en de smartcards gratis heractiveren. Je kunt dit ook doen via "Mijn Ziggo". Tot 3 smartcards is het gratis, zelfs voor de aanvullende diensten. Stel je hebt bij de oude kaart ook een kinderpakket erbij. Dat pakket wordt ook gratis geactiveerd op de twee overige kaarten. |
|
|
paultje-grunn |
Geplaatst op 11-10-2009 11:37
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 11-10-2009 |
bedankt voor de info, ok had dit ook net gevonden op internet. dus ik druk in de weer en het wou voor geen meter. kaarten weer geactiveerd en weer en weer,pffffffffffff wat bleek het prob te zijn, 2 verschillende decoders en de ene smartcard werk alleen maar in de ene decoder en de andere alleen in de andere, dus smartcard omgewisseld en een voor een geactiveerd. binnen 5 klaar en beeld inclusief alle paketten, nu alleen even per decoder de grote mensen zenders blokeren(grijns)maar thx voor de vlotte reactie.
Gewijzigd door paultje-grunn op 11-10-2009 11:59 |
|
|
famouswolf |
Geplaatst op 06-11-2009 01:32
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 06-11-2009 |
Quote Puma schreef: Waarom de oude niet meer werken weet ik niet, dat hoort niet. Als smartcards langere tijd niet worden gebruikt gaan ze soms zo plots niet meer werken. Dus dat het niet zo hoort is niet helemaal waar Inderdaad verhelpt een signaaltje versturen dit komt bij de klant binnen een seconde aan waardoor men ook direct weer tv kan kijken |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale televisie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 19-01-2021 |
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar | Klacht over Ziggo | : 7 | 10-12-2016 |
storing interactieve televisie van Ziggo | Storing | : 4 | 22-11-2016 |
Advertentie