obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar
ArieBuu
Krijg steeds bij mijn tv gids, Geen informatie beschikbaar.
Vanavond " 9 dec. 2019 " om 17:30 gebeld, met Ziggo.
Kreeg daar een dame aan de lijn, die wist wat ik moest doen.
De Horizon box even aan en uit zetten, toen ik zei dat hij al een
poosje uit had gestaan, wilde ze een afspraak met een monteur voor mij maken.

Zij wist totaal helemaal niets, de afkorting EPG had ze zelfs nog nooit van gehoord.
Zij begreep er echt helemaal niets van.
En omdat ik zei, dat er geen monteur hoefde te komen, dat het waarschijnlijk met
de software en de zenders te maken had, werkte ik tegen.
Heb haar om gevraagd, mij iemand aan de lijn te geven, die er wat meer van wist,
was het gesprek wat haar betreft afgelopen.

Heb haar gezegd, dat ik mogelijk naar een andere provider zou gaan, moest ik dat maar doen.

Prettig als je zulk personeel in dienst hebt.
 
MisterSenseo
Het uitzetten van de Horizon Box helpt geen moer, de stroom er minstens 3 minuten af helpt vaak wél....... Wink
Fysiek de adapter uit het stopcontact of achter uit de HB halen, 3 minuten later ( of langer ) er weer in, de Box geheel laten starten, daarna aanzetten, bekabeling checken op slechte contacten, eventuele splitters ertussenuit als test ( om alles uit te sluiten ).
Dat de EPG niet werkt is vrijwel altijd een signaalprobleem, en je zult er verbaasd over staan hoe vaak het aan de binnenhuisinstallatie ligt !
Sluit voor jezelf eerst alles uit, pas daarna bij Ziggo om een monteur vragen, ligt namelijk de fout uiteindelijk binnen hang je eraan voor de hele rekening, moeten we niet willen !
Mocht je nog meer hulp nodig hebben, antwoord zo gedetailleerd mogelijk, hoe meer we weten, hoe beter we je kunnen helpen........... Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
Beste ArieBuu,

Dit probleem ken ik helaas maar al te goed, Ik heb de monteur wel laten komen en deze kwam tot de ontdekking dat mijn horizon box nog nooit een update had gehad (blijkbaar wist mijn horizon niet dat er ook updates werden gegeven via Ziggo Smile )

Dit verhielp hij door de horizon uit te zetten en daarna weer aan te zetten en dan meteen de CH- knop (op de box zelf in te drukken en te houden) hierdoor ging mijn horizon box geforceerd updaten. (Je kunt de knop loslaten zodra je scanning ziet verschijnen)

Het werkte hierna weer helaas na 2 dagen weer neit en werd mij een nieuwe box gestuurd welke weer naar behoren werkt.

Met vriendelijke groet,

Matty
 
ArieBuu
Mister Senso en Matty, bedankt. Inmiddels is het weer vanzelf gaan werken.
Maar ik plaatste mijn berichtje eigenlijk ook uit ongenoegen.
Dat Ziggo, bij de helpdesk mensen inzet, die niet verder komen, als ik zal een afspraak met de monteur voor u maken is schandalig.
Lijkt toch wel een beetje op koppelverkoop. Extra geld verdienen, om een monteur langs te sturen, terwijl je het misschien met de juiste hulp eenvoudig zelf zou kunnen oplossen.
 
MisterSenseo
Dat Ziggo een waardeloze helpdesk heeft is een publiek geheim hahaha.
Het is een call-center die totaal niet weten waar ze over praten en lezen een lijstje op.
Een aantal fora waaronder dit forum heeft een aantal mensen die het beter weten, maar we weten niet alles jammer genoeg.......Wink
Waarschijnlijk met het automatisch resetten van de servers dat het weer is gaan werken, heel mooi natuurlijk, laten we hopen dat het zo blijft.
Veel plezier weer met je werkende EPG hihi
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ArieBuu
Bedankt Mister Senseo. Ja die afkorting EPG, nog nooit van gehoord! Dat deed voor mij de deur dicht.

Gr. Arie
 
MisterSenseo

Quote

ArieBuu schreef:

Bedankt Mister Senseo. Ja die afkorting EPG, nog nooit van gehoord! Dat deed voor mij de deur dicht.

Gr. Arie


Electronische Programma Gids ...... Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017