obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ondertiteling Cisco 8455DVB HD PVR
OUTLAW
Hallo,

Weet iemand hoe ik ondertiteling onder een programma kan zetten met de Cisco 8455DVB HD PVR.
Mijn moeder keek vandaag naar GTST en ze kijkt dat altijd met de ondertiteling van teletekst pagina 888. Maar als ik dat met de Cisco doet, geeft ie de ondertiteling weer met geluid, maar zwart beeld.

Nou heb ik iets gelezen over DVB ondertiteling. Hoe kan ik alsnog ondertiteling onder GTST zetten???

Smile
 
danit
Sorry dit gaat helaas ook tot mijn teleurstelling niet gebeuren,hij moet dvb ondersteunen en dat doet deze niet die van de humax wel,beetje jammer en helemaal een teleurstelling als je doof bent
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ondertiteling Cisco 8455DVB HD PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie