obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
cisco 8455dvb
erram
Hallo heb sinds afgelopen donderdag mijn cisco ontvanger aangesloten alles deed het dacht ik ,maar nederland 3 is slecht happert en blokkerig beeld,breedbandversterker ertussen gezet alles volgens de handleiding.
Blijf slecht beeld houden,ziggo gebeld krijg ik te horen dat ik mijn kabels moet vervangen,alles werkte voorheen wel met de samsung decoder.
Heeft iemand hier ook last van of kent dit probleem.
alvast bedankt erram
 
MisterSenseo
Blader in je menu naar de info van je tuner ( klik op "menu" 3x naar links,"instellingen",2 x omhoog."info" ) en daar zie je sterkte en kwaliteit van je signaal en als de bovenste waarde minder dan 70% is dan ligt het inderdaad aan je kabels of aansluitingen.
Hetzij van tuner 1 hetzij van allebei de tuners moet je signaal,zeker met versterker,gewoon 100% zijn,zowel signaal als kwaliteit.
Probeer anders je kabel in de 5e poort,de meest rechtse dus,in de bijgeleverde versterker.
Die geeft het sterkste signaal en daarmee moet je echt alles op 100% krijgen,zoniet,eerst alle kabels nakijken,desnoods vernieuwen.
pas DAN kun je gaan denken dat er een probleem in het apparaat zit.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
erram
Klopt helemaal kwaliteit is maar 24% heb ondertussen ook nog contact gehad met ziggo daar hebben ze mij verteld dat ze het probleem kennen en er iets aan gaan doen,heb mijn kabels een jaar geleden vernieuwd.
Bedankt voor je antwoord laat wel iets weten wat ziggo er zelf nog aan doet
groetse erram
 
MisterSenseo
Dan zit het probleem dus vóór je wandcontactdoos en dan moet je internet ook niet volledig snel en stabiel zijn,klopt dat?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco 8455dvb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie