Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
om ziek van te worden
|
|
panchozya |
Geplaatst op 17-12-2009 16:42
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 17-12-2009 |
Het is toch godsgeklaagt dat er niets goed gaat bij ziggo Ben nu weer 4 maanden terug bij ziggo en van begin af aan al niets dan ellende. Onterechte bedragen die zomaar worden afgeschreven voor producten die ik niet heb besteld. ziggo presteerd het om rekeningen te sturen van ca 89, eurie, en dat terwijl ik een alles in 1 extra van 64 euro heb, geen extra aanvullende paketten voor digi tv (mij gaat het alleen om het internet) na diverse keren gebeld te hebben (ca. 8 tot 10 euro per gesprek) wordt er telkens afgesproken dat de factuur wordt aangepast, en tot mijn verbazing valt er een maand later gewoon weer een factuur van 89, euro op de mat ( en zo al 4 maanden aan een stuk) weer bellen , weer dezelfde belofte, vervolgens wordt er bij verteld dat de paketten die onterecht in rekening zijn gebracht worden stopgezet, maar ze berekenen ze even zo vrolijk weer door in de volgende maand. ik weet dat wat nu ziggo hier is voorheen home was maar zo zout als ze het nu maken heb ik het nog niet gevreten gehad bij home. ander probleem is het aanmaken van een email account. vanaf dag 1 ben ik niet in staat om zelf een email aan te maken. diverse telefoontjes aan gewaagt, en telkens hetzelfde liedje... er is een storing meneer, jazeker al 4 maanden lang. vandaag 17/12 nogmaals gebeld hoe het nu eigenlijk stond met de email, daar ik nog steeds geen extra email kan aanmaken de melding... sorry meneer er is een storing we hopen het zo snel mogelijk op gelost te hebben. op mijn veweer dat dit al 4 maanden aan de gang is wordt er leuk gezegt we kunnen er verders niets aan doen meneer maar u kunt toch een hotmail account aanmaken, tuurlijk zeg ik ik kan ook gewoon jullie elke maand 64 euro overmaken en vervolgens bij de buurman gaan internetten omdat het bij jullie niet werkt. het is dat mijn internetverbinding verders naar behoren werkt anders hadden ze er al lang weer uitgevlogen, jammer dat ziggo hier in de regio het monopoly op de kabel heeft en dat er geen andere aanbieders zijn die zo'n snelheden kan aanbieden, want zeg eerlijk 64 euro voor een product waar alles aan schort, dat moet toch niet mogen. wat er mis ging vanaf dag 1 1 beloofde 2 maanden proef --- niet gekregen 2 verkeerde pakket geleverd 3 het verassing pakket wat erbij zou zitten --- nooit iets van vernomen. 4 mogenlijkheid om meerdere pc op het modem zelf aan te sluiten ----- niet waar ( kan maar 1 pc op ) 5 beloofde router ------ niet aanwezig in het pakket (dus zelf maar een gekocht) 6 email account aanmaken werkt niet 7 facturen kloppen niet 8 klantenservice --- Daar zal ik het maar niet over hebben wat er wel goed ging Niets |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 17-12-2009 17:02
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote panchozya schreef: wat er mis ging vanaf dag 1 1 beloofde 2 maanden proef --- niet gekregen Kan zijn dat je verkeerd besteld hebt of op een verkeerd tijdstip.Die 2 maanden proef wordt alleen correct doorgevoerd bij telefonisch bestellen. 2 verkeerde pakket geleverd Er is maar 1 pakket ? Eventueel met of zonder HDD recorder/tuner 3 het verassing pakket wat erbij zou zitten --- nooit iets van vernomen. Bij AiE heb je elke maand 5 verrassingszenders,die vind je in het digitale tv gedeelte. 4 mogenlijkheid om meerdere pc op het modem zelf aan te sluiten ----- niet waar ( kan maar 1 pc op ) Geen enkel kabelmodem heeft meerdere UTP aansluitingen dus je hebt vast iets verkeerds gelezen ergens,is nergens terug te vinden........via een router is het altijd te verdelen. 5 beloofde router ------ niet aanwezig in het pakket (dus zelf maar een gekocht) Je krijgt geen router cadeau,die koop je tegen gereduceerde prijs. 6 email account aanmaken werkt niet Klopt,het hele forum staat vol met mededelingen dat "mijn Ziggo" niet goed werkt,is men inderdaad al maanden mee bezig om de fout te vinden. 7 facturen kloppen niet Kun je oplossen door te storneren en het correcte bedrag te storten,wel Ziggo bellen en op een normale manier uitleggen waarom je dit gedaan hebt. 8 klantenservice --- Daar zal ik het maar niet over hebben Vaak is het de manier waarop iemand aangesproken wordt........ga jezelf na hoe je reageert als je op een bepaalde manier aangesproken wordt,hoe je dan zelf reageert,we zijn allemaal mensen....... Alles bij elkaar,met geduld en rustig praten bereik je vele malen meer dan hoog van de toren blazen. ( ik zeg niet dat dit in dit geval gebeurd is,maar ik geef een voorbeeld ). wat er wel goed ging Niets Dit klopt niet want je hebt wel goed internet,dus er is wel iets goedgegaan............ Groet,MisterSenseo Gewijzigd door MisterSenseo op 17-12-2009 17:06 Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
panchozya |
Geplaatst op 17-12-2009 17:39
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 17-12-2009 |
Quote MisterSenseo schreef: Quote panchozya schreef: wat er mis ging vanaf dag 1 1 beloofde 2 maanden proef --- niet gekregen Kan zijn dat je verkeerd besteld hebt of op een verkeerd tijdstip.Die 2 maanden proef wordt alleen correct doorgevoerd bij telefonisch bestellen.. De verkoper van het product had het wel degelijk over 2 maanden proef (achteraf gezien had hij dit niet mogen doen omdat er gewoonweg geen 2 maanden proef op een extra pakket van toepassing is, maar ja dat kan ik ook n iet ruiken) 2 verkeerde pakket geleverd Er is maar 1 pakket ? Eventueel met of zonder HDD recorder/tuner. met pakket bedoel ik het instalatie pakket , het schijnt dat voor de 50mbit lijn een ander modem nodig is dan voor het basis pakker 3 het verassing pakket wat erbij zou zitten --- nooit iets van vernomen. Bij AiE heb je elke maand 5 verrassingszenders,die vind je in het digitale tv gedeelte.. verrassings pakket zou een digitaal tv zender pakket zijn, het enige dat ik kan bedenken is dat er een eredivisie live bij is gekomen daar ik daar nooit om gevraagt heb, als dit het pakket zou zijn vreemd dat ze deze dan in rekening brengen. (inderdaad een verassing) 4 mogenlijkheid om meerdere pc op het modem zelf aan te sluiten ----- niet waar ( kan maar 1 pc op ) Geen enkel kabelmodem heeft meerdere UTP aansluitingen dus je hebt vast iets verkeerds gelezen ergens,is nergens terug te vinden........via een router is het altijd te verdelen.. op mijn vraag aan de verkoper hoe het zit met meerdre aansluitingen, werdt er verteld dat er gebruikt gemaakt werd van nieuwe modems met de mogenlijkheid om meerdere apparaten aan te sluiten rechtstreeks op het moden, er werd niet gesproken over het moeten aanschaffen van een router. 5 beloofde router ------ niet aanwezig in het pakket (dus zelf maar een gekocht) Je krijgt geen router cadeau,die koop je tegen gereduceerde prijs.. ik heb het hier ook niet over kado doen, ze hadden belooft een router eventueel na te sturen cq in het instalatie pakket bij te voegen 6 email account aanmaken werkt niet Klopt,het hele forum staat vol met mededelingen dat "mijn Ziggo" niet goed werkt,is men inderdaad al maanden mee bezig om de fout te vinden.. kan kloppen maar ga dan niet de klanten adviseren om dan maar een hotmail account te openen (er zijn immers site's die geen hotmail accepteren, dan erbij ik betaal er toch voor) 7 facturen kloppen niet Kun je oplossen door te storneren en het correcte bedrag te storten,wel Ziggo bellen en op een normale manier uitleggen waarom je dit gedaan hebt.. Heb ik gedaan en op een normale manier, alleen dan krijg je later toch een herrinering dat het bedrag niet klopt en of je dan het resterend bedrag alsnog wilt overmaken, plus daar komt nog bij dat ze administratie kosten gaan berekenen voor dat openstaande bedrag en dat terwijl de fout al in den beginnen bij hun lag, ff een voorbeeldje wordt 89 euro afgeboekt ik laat het terugstorten maak ik 65 euro zelf over krijg ik wel een brief over een bedrag van 24 euro die dan nog open zouden staan, en 4 euro voor administratie 8 klantenservice --- Daar zal ik het maar niet over hebben Vaak is het de manier waarop iemand aangesproken wordt........ga jezelf na hoe je reageert als je op een bepaalde manier aangesproken wordt,hoe je dan zelf reageert,we zijn allemaal mensen....... Alles bij elkaar,met geduld en rustig praten bereik je vele malen meer dan hoog van de toren blazen. ( ik zeg niet dat dit in dit geval gebeurd is,maar ik geef een voorbeeld ). ben gewoon beschaafd gebleven maar meld hier alleen dat op de manier waarop zij je afwimpele bij bij de broek doet afzakken wat er wel goed ging Niets Dit klopt niet want je hebt wel goed internet,dus er is wel iets goedgegaan............. hahah, daar heb je gelijk in maar dat moest er ook nog bij komen dat dit niet goed werkte dan had ik hier geen topic geplaats, maar was ziggo allang met de muziek mee naar baardwijk vertrokken Groet,Panchozya |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 17-12-2009 17:53
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Hahaha,zolang je internet en telefoon hebt,komt de rest ook wel goed,en anders is hier vast wel iemand van Ziggo zelf om je verder te helpen,komt goed.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
darkfalcon |
Geplaatst op 24-12-2009 20:03
|
Activiteit » landgraaf » TV sta+ Internet Max » Ziggo connectbox » TpLink » TV start, Viaplay » Arris DCX960 Berichten: 43 Lid sinds: 22-02-2007 |
Het gaat met "mijn ziggo"fout bij die klunzen v.d helpdesk. Gewwon zonder de @home.nl (ziggo.nl) inloggen,dan werkt ie prima. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'om ziek van te worden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
SMART kaarten worden niet geactiveerd | Klacht over Ziggo | : 5 | 25-06-2017 |
Smartcard moet hersteld worden | Digitale radio of televisie storing | : 3 | 26-08-2015 |
harder en zachter worden geluid | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 6 | 24-11-2014 |
De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd | Storing | : 14 | 24-02-2013 |
modem en adaptor worden zeer warm | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 3 | 15-08-2012 |
Advertentie