Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
analoog naar digitaal
|
|
aeng |
Geplaatst op 01-03-2008 14:28
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 03-04-2007 |
Ik heb op dit moment een tv basis abonnement bij @Home (analoog). Als ik nu een tv digitaal abonnement neem ben ik dan mijn analoge signaal kwijt, en moet ik veplicht kijken via de decoder? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 01-03-2008 17:05
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ik heb zelf ook eens gekeken naar digitale tv van @home. Met meerder toestellen in huis wil ik overal analoog zoals nu kunnen kijken. Alleen in de woonkamer wil ik digitale tv. Volgens mij moet dat kunnen, maar zoals gezegt ik heb nog geen digitale televisie.
|
|
|
olivierbos |
Geplaatst op 15-04-2008 09:44
|
Activiteit » 4724 AP » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3212 » TV Extra » CI+ Module SMiT Berichten: 35 Lid sinds: 15-07-2007 |
Quote aeng schreef: Ik heb op dit moment een tv basis abonnement bij @Home (analoog). Als ik nu een tv digitaal abonnement neem ben ik dan mijn analoge signaal kwijt, en moet ik veplicht kijken via de decoder? Kortom: nee. Overal in huis blijft je analoge tv basis signaal. Alleen waar je de decoder zet wordt het signaal simpelweg omgezet naar digitaal, waardoor je in de woonkamer bijv. digitaal kijkt en tegelijkertijd in de slaapkamer (of waar dan ook) analoog. Er veranderd dus niets, behalve dat waar je het kastje zet je digitale kwaliteit hebt. (Ik heb er zelf 2 staan) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'analoog naar digitaal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc | Hardware instellingen | : 55 | 26-06-2023 |
Connectbox port forwarden naar Fritzbox | Hardware instellingen | : 55 | 29-03-2023 |
Marco van Basten naar Ziggo Sport | Ziggo nieuws | : 1 | 29-06-2020 |
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? | Ziggo nieuws | : 2 | 18-10-2018 |
Advertentie