obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
analoog naar digitaal
aeng
Ik heb op dit moment een tv basis abonnement bij @Home (analoog).
Als ik nu een tv digitaal abonnement neem ben ik dan mijn analoge signaal kwijt, en moet ik veplicht kijken via de decoder?
 
Zippo
Ik heb zelf ook eens gekeken naar digitale tv van @home. Met meerder toestellen in huis wil ik overal analoog zoals nu kunnen kijken. Alleen in de woonkamer wil ik digitale tv. Volgens mij moet dat kunnen, maar zoals gezegt ik heb nog geen digitale televisie.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
olivierbos

Quote

aeng schreef:
Ik heb op dit moment een tv basis abonnement bij @Home (analoog).
Als ik nu een tv digitaal abonnement neem ben ik dan mijn analoge signaal kwijt, en moet ik veplicht kijken via de decoder?


Kortom: nee.

Overal in huis blijft je analoge tv basis signaal. Alleen waar je de decoder zet wordt het signaal simpelweg omgezet naar digitaal, waardoor je in de woonkamer bijv. digitaal kijkt en tegelijkertijd in de slaapkamer (of waar dan ook) analoog.
Er veranderd dus niets, behalve dat waar je het kastje zet je digitale kwaliteit hebt.
(Ik heb er zelf 2 staan)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'analoog naar digitaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Advertentie