obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen digitale tv
RonDutchMale
Ik heb sinds gisteren geen digitale tv meer, de receiver komt steeds in het installatie scherm, het lukt mij niet de boel weer op gang te krijgen.
Kunt u mij helpen ?
 
ingisa
Ik heb last van dezelfde storing. heb de tv een sony W5740 met CI+ module net 2 dagen in huis. Ik wil de suggestie voor het installatiemenu proberen, maar kom niet op het installatiemenu. Niet via de afstandsbediening maar ook niet via de knop op de tv. Met veeel moeite doet analaoog het nu wel, maar als ik op digitaal druk direct weer zwart beeld en blijft hij hangen. Suggesties?
Ik kom niet op het home menu via afstandsbediening of tv dus kan geen installatie opnieuw doen.
Gewijzigd door ingisa op 01-01-2010 17:35
 
Nikkie22
Ik heb sinds gisteren geen digitale tv ontvangst meer.
Mijn decoder Samsung dcb 9401r mijn decoder kan geen zenders binnenhalen.
Heb al contact gehad met ziggo en konden mij geen antwoord geven.
Frequentie en netwerkid zijn goed ingesteld.
 
rop

Quote

ingisa schreef:
Ik heb last van dezelfde storing. heb de tv een sony W5740 met CI+ module net 2 dagen in huis. Ik wil de suggestie voor het installatiemenu proberen, maar kom niet op het installatiemenu. Niet via de afstandsbediening maar ook niet via de knop op de tv. Met veeel moeite doet analaoog het nu wel, maar als ik op digitaal druk direct weer zwart beeld en blijft hij hangen. Suggesties?
Ik kom niet op het home menu via afstandsbediening of tv dus kan geen installatie opnieuw doen.


had hetzelfde. kwam ook niet op menu via afstandsbediening. enige wat hielp was stekker eruit, module eruit. toen stekker erin, aangezet, toen kwam het menu weer terug. daarna digitale setup opnieuw gedaan, module erin, en hij doet et weer!
 
passie
Ben ik nou de enige die dit beangstig vindt ?
Ik vind het nogal raar dat als Ziggo iets update mijn hele TV dus blijkbaar niks meer doet. Zoals eerder vermeld na een power cycle werkte het wel. Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.Ik begin toch vraag tekens te zetten bij de CI+
of ben ik nu paranoïde ?
Gewijzigd door passie op 06-01-2010 15:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen digitale tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie