Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
|
Gateway storing
|
|
| northern firefly |
Geplaatst op 18-01-2010 10:21
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 18-01-2010 |
Ik heb nu al sinds 8 January problemen met mijn internet verbinding. Inmiddels heb ik ontdekt dat dit het geval is als ik van uw DHCP-server de Default Gateway (IP address removed)heb toegewezen gekregen. Als ik van uw DHCP-server een andere Gateway krijg werkt alles wel. Ik kan me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat uw Gateway (IP address removed) defect is. Well, I try to tell Ziggo that. Every time, they tell me nothing is wrong, and their advice concludes that if there is problem, it is at my end. Three times I tried by phone and twice by email, with no solution. Is there any getting through to them? I can't be the only one with this same problem. Anybody else have this problem? |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gateway storing', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Storing met internet/kabel en geen onderhoud gemeld | Storing | : 5 | 01-08-2025 |
| horizon storing. | Klacht over Ziggo | : 6 | 13-12-2017 |
| storing op haaf 230 | Storing | : 3 | 27-08-2017 |
| Storing Family 7 | Storing | : 4 | 21-07-2017 |
| Storing Midden NL | Storing | : 5 | 22-06-2017 |