Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
overstappen naar alles in 1
hennyenbert
wij hebben 3 verschillende contracten bij Ziggo, basis tv internet en digitale tv. overgestapt naar een alles in 1 pakket. gevolg geen digitale tv meer. 4 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. ook naar de betaalde help telefoon waar je dan 15 minuten van alles mee doet. en nog steeds geen digitv. hoe kan dit worden opgelost?

MisterSenseo
Bij elk alles-in-één pakket heb je 30 analoge en 60 digitale tv zenders,dus waar heb je de informatie vandaan dat je geen digitv zou hebben ?
Misschien heb je geen digitale ontvanger met smartcard maar bij overstappen heb je de keuze gemaakt om er wel of niet voor te kiezen.
Je hebt nu een alles-in-één pakket met telefoon,dat betekent dat je gratis naar nummer 1200 kunt bellen en dan heb je dezelfde helpdesk aan de telefoon,niks nie betaald dus.........Pfft
Bel 1200 en leg je probleem voor,want in mijn ogen is er een foutje gemaakt,door wie dan ook,bij de overstap van losse contracten naar alles-in-één.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

hennyenbert
hoi,
het alles in 1 pakket krijgen we 2feb. digitale tv heb ik al jaren en het zou worden over gezet. maar we hebben nu al vanaf 22 jan. geen digitv meer.
dus we hebben al een smartcard met een ontvanger.

MisterSenseo
Dus Ziggo bellen want volgens mij is dit een administratief iets
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen naar alles in 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019