Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
storing misdaadnet?
|
|
mark1972 |
Geplaatst op 16-02-2010 21:39
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 10-01-2010 |
wij ondervinden bijna iedere dag storing bij misdaadnet, dit is sinds er iets veranderd is bij een grote zendmast in Maastricht ( de bekende toren van Daalhof ) al vanalles geprobeerd signaalversterker, nieuw T-stuk maar moet toch iedere dag even aan het T-stuk zitten om hem weer goed te krijgen ( ook zonder T-stuk is het probleem aanwezig ) Ziggo al thuis gehad, op aanraden nieuwe kabels gelegd van Hirschman maar het probleem is toch iedere keer weer als de zender aanstaat dat er stilstaandbeeld is etc etc iemand in deze buurt hetzelfde probleem?. de rest van het pakket geen probleem alleen bij misdaadnet. gr Mark |
|
|
Edinho |
Geplaatst op 17-02-2010 16:51
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17-02-2010 |
Ik heb hetzelfde probleem. Op de TV op m'n slaapkamer heb ik sinds een aantal dagen op het misdaadnet kanaal een "blokkerig, schokkend of stilstaand beeld en slecht geluid". Het rare is dat ik op m'n TV in de woonkamer er geen last van heb! Ik heb al van alles geprobeerd (nieuwe kabels, signaal versterken enz) maar niets helpt. Ik denk niet dat het aan de zendmast in Maastricht ligt want ik woon in Groningen Gr. Edinho 20-02-2010: Het probleem is bij mij verholpen. Ik heb mijn signaalversterker iets teruggeschroefd. Of dit het was weet ik niet maar de storing is weg. Gewijzigd door Edinho op 20-02-2010 10:39 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing misdaadnet?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
horizon storing. | Klacht over Ziggo | : 6 | 13-12-2017 |
storing op haaf 230 | Storing | : 3 | 27-08-2017 |
Storing Family 7 | Storing | : 4 | 21-07-2017 |
Storing Midden NL | Storing | : 5 | 22-06-2017 |
Storing HD zenders | Storing | : 3 | 06-04-2017 |
Advertentie