obey-robots.txt
18 Juli 2018, 23:42
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [16 stemmen]
33% [16 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [32 stemmen]
67% [32 stemmen]

Stemmen: 48
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

geen beeld rtl4, rtl5, sbs6 en rtl 7

eddykrukkert
Sinds enkele dagen heb ik totaal geen beeld meer op rtl 4,5,7 en sbs6 via digitale televisie van ziggo. Kabels vervangen, stekkers vervangen, andere decoder geprobeerd en zelfs een antenne versterker geprobeerd, niets helpt... Heb digitaal geen signaal op deze zenders....
wie oh wie kan me helpen.... postcode gebied 2165Angry
 
wiseguy
Hier bij mij in Delft hetzelfde probleem. (Samsung BCD-H380R)
Geen RTL 4, 5, 7 en SBS 6

We zijn nu ruim 1 week op Ziggo en de genoemde zenders zijn erg moeilijk bereikbaar.
Als ik een van de zenders heb dan doen de andere het ook goed. Maar als ik dan een heel andere zender opzet begint de ellende weer. Ik moet dan meerdere malen heen en weer zappen van goede zenders naar een van de missers tot ze het weer doen. Het gekke is dat ik de hele avond naar één van de zenders kan kijken zonder problemen maar als ik een keer zap zijn ze weer "verdwenen". Volgens Ziggo moet ik de kabels nakijken maar dat lijkt me niet de oorzaak.

Als er een oorzaak of oplossing bekend is hoor ik het graag!!

Grt, Ton
 
Jovel
COAX NL heeft morgenavond contact met Ziggo,
zal er navraag over doen.
 
Undertaker
Wiseguy, het zou mogelijk kunnen hoor, heb het ook een aantal keer bij klanten meegemaakt!
Daarom heb ik altijd een nieuwe Kabel-keur Coaxkabel bij me, liefst de wat duurdere merken met gouden stekkertjes!
Gewijzigd door Undertaker op 31-03-2010 08:13
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.
 
robbreed
Ik heb in het postcodegebied 2377 ook sinds 29-3 last van haperingen. Het is nu iets beter maar afgelopen maandag was RTL 4 totaal niet te bekijken.
Het is ineens opgetreden. Gewoon een verslechterd signaal.
Daarvoor was er bijna niks aan de hand. De kabel loopt direct naar de decoder, is minder dan 5 meter lang, heeft gesealde stekkers.
Toch vreemd dat het bij meerdere rond dezelfde periode aan de gang is.
Dan zou je zeggen dat Ziggo toch iets gedaan moet hebben met de signaalsterkte. Bij hen is niets bekend..
Gewijzigd door robbreed op 31-03-2010 16:51
 
Jovel
Vandaag contcat gehad met Ziggo, over dit probleem, er komen meer klachten hierover binnen. :-(
wordt dus vervolgd,
zodra ik iets meer hoor, dan meld ik het hier.
 
lucenkarin
Maak gebruik van Humax 5050c.
Gisterenavond tijdens de voetbalwedstrijd Arsenal-Barcelona viel bij mij ook het signaal weg van Nederland 3 HD. Kon gelukkig verder kijken via de niet HD Nederland 3 (73), echter deze viel ook na een tijdje weg ! Ook vele andere kanalen waren weggevallen. Na ongeveer 30 minuten deed alles het gelukkig weer. Maar dit moet geen gewoonte worden van Ziggo.....
 
eddykrukkert
Na ongeveer een uur gebeld te hebben met ziggo en allerlei standaard testen te hebben gedaan kwamen ze toch tot de conclusie dat er een monteur moest langskomen...wel met de mededeling dat als het aan mijn kabel lag ik de monteur moest betalen, dus wees gewaarschuwd....
De monteur was er binnen 3 dagen, signaal test gedaan op het uitgiftepunt in de meterkast en ja hoor, te laag signaal. Toen is de monteur (kwas er zelf niet bij) in de ziggo kast welke zich in onze straat bevind gedoken, waarschijnlijk het signaal versterkt en...voila opgelost...
het probleem lag dus bij ziggo en ik heb nu prima beeld...

gr. ed.
 
wiseguy
Ik ga dit weekend eerst maar eens met de kabels in de weer.
Hopenlijk is dat de oplossing en anders bel ik Ziggo.

Bedankt voor alle snelle reacties en ik laat wel weten hoe het afloopt.

Groet
 
Jovel
hoi en een goede avond,
een en ander inmiddels opgelost ?
groet
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen beeld rtl4, rtl5, sbs6 en rtl 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 3 18-11-2017 21:59
Geen admin inlog connectbox Hardware instellingen 3 11-11-2017 22:04
SBS6 Klacht over Ziggo 5 10-10-2017 09:54
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen 10 29-09-2017 15:14
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen 1 20-08-2017 16:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| hetapestaartje02:18:19
| Gilex03:01:07
| Zippo06:10:23
| Desmark14:10:38
| MisterSenseo 1 dag
| Ad Schotman 1 dag
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!