Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Zeer trage internetverbinding Oss
|
|
awjvdh |
Geplaatst op 16-05-2010 23:01
|
Activiteit » Oss Berichten: 2 Lid sinds: 16-05-2010 |
Hier in Oss bij mij: zeer traag internet (soms 0,1 Mbit/s uitgebreid getest mbv van XS4ALL en speedtest.net), kwalitatief slechte verbinding (relatief grote ping- en jitterscores, zie pingtest.net). Speelt nu al een week (sinds vrijdag 7 mei 's avonds), irritatie loopt op, heb niet hiervoor een Alles in 1 extra abo afgesloten. Inmiddels al tig keer alle kabels enz. nagelopen, breedbandversterker toch maar geinstalleerd (alsmede het tv gedeelte van het abo) hele boel opnieuw weer from scratch opgestart, overgegaan op OpenDNS, uiteindelijk Ziggo geinformeerd, standaardreply met handleiding want het zal hier wel aan de kat gelegen hebben, maar nee, ik heb geen kat, dus nogmaals Ziggo gemaild, en ja hoor: "we hebben capaciteitsproblemen". En: "niet alle klanten hebben er last van." Wat mij natuurlijk enorm geruststelde en met trots vervulde: ik mag dan een week lang een kloteverbinding hebben, gelukkig heb ik die met een bedrijf dat maar voor een deel slecht presteert! Mocht iemand het willen natrekken: het betreft melding/klacht RE: PC5348 - Klacht - Internet - Storing: Verbinding en ontvangst [REF:177190620307] Inmiddels heb ik over die in de slipstream geinstalleerde interactieve tv ook een klacht of twee, maar die post ik wel in een andere topic. Wij wachten af wat Ziggo gaat doen hieraan. ps. traceroute geeft aan dat ik surf via csw1-vlan201.dbsch1.nb.home.nl (213.51.152.193) dus ik neem aan dat dat de zwakke schakel is en dat dbsch1 staat voor server uit Den Bosch van Ziggo? |
|
|
marconist |
Geplaatst op 16-05-2010 23:42
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 18-04-2010 |
Troost je, Ook hier in anna paulowna loopt het zeer slecht 3 a 4 mbit........ ik dacht al dat ik de enige was. Oké we wachten af............. maar mijn geldstroom richting ziggo ondervind geen slechte verbinding. |
|
|
awjvdh |
Geplaatst op 18-05-2010 12:05
|
Activiteit » Oss Berichten: 2 Lid sinds: 16-05-2010 |
Nog steeds niet in orde. Wat Ziggo aan mij levert is zeer wisselvallig. Ene moment gaat mijn verbinding als een speer; andere moment als een (gebruikte) tandenstoker... Pingtesten (aan de router -een Ubee EVM3200- zelf) t.o.v. verschillende servers leveren resultaten op die variëren van C tot F. Mijn abo is AIE extra. Was (dus) tot voor vrijdag twee weken terug gewend aan rond de 45 Mb/s, maar da's niet het ergerlijke hieraan. Wat ergerlijk hieraan is, is dat het streamen van content niet meer goed functioneert. Online gamen (wat ik niet doe, behalve schaken zonder tijdcontrôle en da gaat natuurlijk nog prima zo ;-) zou een ramp zijn. Nou schat ik Ziggo overigens niet in als een slapend bedrijf... ik wacht nog een week voordat ik weer aan hun bel ga hangen. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 18-05-2010 19:36
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Probeer hetvolgende : Uninstalleer alle viruskillers en firewalls via uninstall tools die je via google kunt vinden.Het kan namelijk liggen aan een block van firewall of viruskiller. Sluit je modem direct op de eerste vrije poort van de breedbandversterker aan ( dit is poort 2 van links gezien )en dan je modem direct op een pc,vergeet alle pingtests,en test je snelheid op Speedtest van Ziggo en post je resultaat even hier. Succes. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
FrenkJJB |
Geplaatst op 25-06-2011 13:22
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 25-06-2011 |
Ik woon in Enschede en hier is het al niet beter. Ik heb Alles-in-1- Extra, dus 120 Mbit/sec. Echter sinds een paar maand rent mijn snelheid achteruit. Heb niks gewijzigd in mijn pc. Ziggo stuurt op vragen alleen een standaardmail, heel irritant. Zit zelf in de IT en weet zeker dat het niet aan mijn netwerkinstellingen ligt. Groeten, Frenk
FrenkJJB voegde bij, bestand:
Gewijzigd door FrenkJJB op 25-06-2011 13:41 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer trage internetverbinding Oss', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage internet | Algemeen | : 4 | 10-11-2019 |
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht | Klacht over Ziggo | : 12 | 16-12-2017 |
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
Fritzbox 7390 op Ubee, trage doorvoer | Eigen netwerk | : 10 | 17-04-2016 |
Trage downloads | Storing | : 4 | 02-01-2015 |
Advertentie