obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Geen blokkade voor The Pirate Bay in België
Zippo
Geen blokkade voor The Pirate Bay in België

De Belgian Anti-piracy Federation (BAF) heeft een rechtszaak tegen Telenet en Belgacom, aangaande de blokkering van The Pirate Bay, verloren. Beide providers hoeven hun klanten de toegang tot de torrentsite niet te ontzeggen. Dat besliste de Antwerpse Rechtbank van Koophandel vrijdag.
'Wij hebben gedurende een jaar proberen onderhandelen met de internetaanbieders, maar die gesprekken hebben tot niets geleid. Ook het parket heeft klachten betreffende illegale buitenlandse websites ontvangen, maar die werden dan weer gewoon geseponeerd. En nu weigert ook de rechter om maatregelen te treffen', stelt BAF in een persbericht. 'Het is duidelijk dat een interventie van de overheid dringend aan de orde is.'

Tegenover ZDnet zei Telenet dat het niet hun taak is om de toegang tot bepaalde websites te ontzeggen, 'als distributeur ligt dit niet binnen onze bevoegdheid.'

Volgens BAF bevat The Pirate Bay 2,7 miljoen links naar auteursrechtelijk beschermd materiaal. De eigenaars van de torrentsite zouden zo miljoenen dollars verdienen.

Bron Userbase
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
OLEEEEEEE gerechtigheid voor de internetter.......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
niet dat ik wat doe met Torrents Pfft geef mij naar NZB.
Maar voor Inet gebruikers die dat wel gebruiken is het een stap voorwaarts.
Gewijzigd door Undertaker op 11-07-2010 09:01
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
McBeukie
ALs alle artiesten nu eens hun nummers voor 1 cent aanbieden via de platenmaatschapijen dan weet ik bijna wel zeker dat ze dan veel gedownload worden en toch stinkende rijk. want als ik selectief voor 1 cent per nummer iets kan downloaden en overal op kan afspelen etc , dan ben ik daar best toe bereid. Maar als je ziet dan een cdtje tegenwoordig nog steeds ongeveer 20-25 euro kost dan vind ik het wel best die laat ik liggen. En waar gaat al dat kijk en luister geld heen ????? naar de artiesten???? Nee ik geloof niet in die onzin. Dus lekker blijven downloaden lang leve internet.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen blokkade voor The Pirate Bay in België', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Advertentie