obey-robots.txt
24 September 2018, 17:08
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [17 stemmen]
34% [17 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [33 stemmen]
66% [33 stemmen]

Stemmen: 50
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Speciaal voor Ziggo ontworpen: een Siemens Gigaset Dect Telefoon. Overal in huis bellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Bij bellen niet hoorbaar voor anderen

Bennie
DE STORING IS OPGELOST !!!

Op 03-09-2010 heb ik een feedback formulier ingevuld op aanraden van de beheerder van coax.nl i.v.m een lang lopende telefoon storing.
En dit was niet zonder resultaat,nadat coax.nl contact met Ziggo opgenomen had ben ik door Ziggo vrij snel terug gebeld.
In dit gesprek werdt al snel duidelijk dat het hier om een complexe storing ging.
Na dit gesprek ben ik nog regelmatig door Ziggo terug gebeld over de werkzaamheden van Ziggo om deze storing optelossen.
En sinds twee weken heb ik geen problemen meer met het telefoneren.
En alles is netjes door ziggo afgehandeld , ook dit mag wel eens gezegd worden.

Gr. Bennie
Gewijzigd door Bennie op 16-10-2010 08:48
 
data-full-width-responsive="true">
Undertaker
Goed om te horen! Hopen dat het zo blijft Grin
 
Harlaarzeldenrust
Beste Jovel,
Helaas heb ik dit probleem ook sinds enkele dagen. Wij hebben een maand of 3 geleden deze Gigaset nieuw gekocht en in het begin werkte het goed, maar sinds twee dagen niet meer bruikbaar want ik ben steeds niet hoorbaar aan de andere kant van de lijn. Kan ik ook het genoemde formulier invullen? Ik zie het namelijk niet zo snel terug op de pagina.

Hartelijke groet,
Irene
 
MisterSenseo
Harlaarzeldenrust schreef:

Beste Jovel,
Helaas heb ik dit probleem ook sinds enkele dagen. Wij hebben een maand of 3 geleden deze Gigaset nieuw gekocht en in het begin werkte het goed, maar sinds twee dagen niet meer bruikbaar want ik ben steeds niet hoorbaar aan de andere kant van de lijn. Kan ik ook het genoemde formulier invullen? Ik zie het namelijk niet zo snel terug op de pagina.

Hartelijke groet,
Irene


Beste Irene, Het laatste bericht van dit topic is 6 jaar geleden geplaatst, de kans dat je dat formulier nog terug zult vinden is bijzonder klein.
Ik begrijp dat je dit niet in de gaten hebt gehad aangezien je nieuw bent op dit forum, dus begrijpelijk, maar ik denk dat de beste oplossing is om Ziggo te bellen met een andere telefoon en hen het probleem uitleggen.
Sowieso was toendertijd één van de oplossingen je basis niet te dicht bij je modem te plaatsen, dit gaf toen storing maar tijden zijn in die 6 jaar flink veranderd, en technieken ook !
Op afstand zou ik adus adviseren Ziggo bellen en hen de zaak uitleggen...... Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
afterboy
way2late, maar dit is het enige draadje dat ik kan vinden op het interweb over mijn (soortgelijk) probleem.
ik hoop dat door deze post deze topic weer (her)opend word..

bij mij is de situatie als volgt:

met terugkerende regelmaat heb ik periodes dat ik op mijn (inmiddels 3e) siemens gigaset de stem van de beller niet kan horen, zij kunnen mij echter wel horen. dit heb ik zo ongeveer om de 3 maanden enkele dagen.
dit is gemeld bij ziggo, monteur is geweest, nieuwe modem geswapt, en verders alle metingen goed. monteur heeft de storing ook niet waar kunnen nemen, want ik heb dit bij 3 van de 10 inkomende dan wel uitgaande telefoontjes, en natuurlijk gebeurt dit net niet als de monteur in huis is.

ik heb 2 handhelds in huis, op beide heb ik dit probleem, dus het is geen "los speakertje"..


dusss,

wie kan mij hier wellicht meer info over geven..

thnx

m
 
Ziggo Webcare
Hi Afterboy,

Dit is een oud draadje zeg. Smile

Ik verwacht in dit geval dan een kortsluitinkje. Als je direct een kort kabeltje, zonder tussenkomst van iets anders, naar jouw basisstation doet van de modem. Zet dit station eventueel even in de meterkast of op een andere plek vlakbij de modem. Gebruik geen andere stations maar alleen het basisstation en het handsetje.

Komt het dan ook voor? Of is het te sporadisch dat dit zelfs in een paar weken niet met zekerheid te testen is?

Heb je dit met één beller? Het kan natuurlijk ook een probleem zijn van de andere partij.

Groet,
David van Ziggo
Ziggo Webcare
 
afterboy
hoi david,


alle bekabeling is al enige malen vervangen bij deze telefoon, zijn ook geen zgn "flatcables" die nog al slecht zijn ( tussen modem en basisstation), maar kwalitatief betere.
basisstation staat ongeveer 1 mtr van het modem af, modem weer op 1 mtr van het AOP. we gebruiken 2 handhelds op 1 station.
dit beschrijft een heel eind jouw opstelling.

het modem heeft enkel een telefoonverbinding, er zit geen actieve internet dienst op, of een digitale tv decoder.
er wordt rechtstreeks vanuit het AOP tv gekeken.

we hebben inmiddels (andermaal) een afspraak gemaakt, a.s. dinsdag komt er een monteur, met de afspraak wat dieper het netwerk in te duiken, in mijn directe omgeving hebben meerdere mensen nog al last van storingen in met name het beeld van ziggo de laatste tijd.


de storing ansich komt inderdaad maar sporadisch voor, gister was het best vaak, vandaag nog niet gebeurd ( en dat maakt het zoeken nogal lastig..)
we hebben het met meerdere nummers die ons proberen te bereiken.
 
Black Tiger
way2late, maar dit is het enige draadje dat ik kan vinden op het interweb over mijn (soortgelijk) probleem.
ik hoop dat door deze post deze topic weer (her)opend word..

Helaas wel ja.
Maar het is gewoon het beste, ook bij een soortgelijk probleem, om een nieuw draadje te starten als het oudst gevonden draadje ouder dan een jaar is. Er verandert zoveel in techniek in een jaar, daarnaast liggen ook soortgelijke problemen vaak toch aan heel andere oorzaken.
Dus volgende keer a.u.b. nieuw draadje.

Is nu niet zo erg hoor, hopelijk wordt het snel opgelost voor je. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Hi Afterboy,

Goed om te horen dat aankomende dinsdag er een monteur langskomt om verder in dit probleem te duiken en het op te lossen. Ik ga ervan uit dat hij dit probleem voor je gaat oplossen zodat je weer zonder zorgen de telefoon kunt gebruiken.

Groet,
Kim van Ziggo
Ziggo Webcare
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij bellen niet hoorbaar voor anderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ZiggoVodafone waarschuwt klanten voor mogelijke belfraude Ziggo nieuws 1 23-08-2018 12:52
Gratis OV voor 7.500 VodafoneZiggo medewerkers Ziggo nieuws 1 09-08-2018 12:28
Port forwarding werkt niet meer Algemeen 14 31-07-2018 18:25
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen 49 23-07-2018 15:46
Europese inval bij Ziggo Sport voor onderzoek uitzendrechten Ziggo nieuws 2 12-04-2018 15:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| TJO75700:30:16
| Zippo00:45:33
| Ziggo Webcare00:46:03
| Black Tiger00:56:14
| nikki russel01:07:14
| tonbroekmeije...04:10:49
| Desmark06:26:28
| Gilex09:58:55
| Matty12:23:29
| MisterSenseo15:26:15
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!