obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Geen digitale tv-gids RTL-zenders
sberghout
Hallo allemaal, ik wilde voor komend weekend eea programmeren in mijn nieuwe digitale hd recorder. Staan er voor de komende dagen bij alle rtl-zender geen programmainformatie in de 'guide', alleen de melding dat de aanbieder geen informatie heeft doorgegeven. Hebben andere mensen dit ook? Ik weet niet of het gisteren ook zo was maar in elk geval voor vandaag tot en met zondag (nog) geen programmainformatie. Dat maakt opnemen wat lastig...
 
flamke
Is een storing geweest van 6 dagen. Is inmiddels al weer verholpen je moet wel even de decoder van het stroom halen.
mocht het dan nog niet verholpen zijn moet je de zenders opnieuw zoeken dan schijnt het probleem helemaal verholpen zijn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen digitale tv-gids RTL-zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie