obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Problemen Samsung smt-H3102 met interactief
reggeaton
Beste mede-forummers,

Ik heb een erg vreemd probleem waar ik niet verder mee kom. Volgens de helpdesk zit het probleem in de software maar er is geen update beschikbaar die het eventueel op zou kunnen lossen.

Het volgende is namelijk van toepassing:

Zodra wij de decoder hebben gebruikt voor interactieve tv (net gemist of on-demand) dan is de decoder ontzettend traag en het lijkt een beetje alsof je een hele langzame pc heb en een spel aan het spelen ben dat eigenlijk betere hardware vereist.
Nu heb ik op advies van de helpdesk alle kabels losgemaakt. Coax kabel pas aangesloten bij het terugzetten van de fabrieksinstellingen. Dit heb ik gedaan wanneer de taalkeuze ingesteld moet worden. Dit heb ik nu enkele malen gedaan maar het probleem blijft. Ook moeten we de gekozen film of serie enkele malen aanzetten voor het oranje scherm verdwijnt en de film gaat spelen.
Het lijkt alsof de software of firmware niet goed draait of geinstalleerd is.

Is dit bekend bij iemand of weet er iemand een oplossing ?

De aansluitingen vanuit de hoofdaansluiting met versterker en de gebruikte bekabeling is in orde.
Satelliet kabel gebruikt met de juiste pluggen en einddozen met weerstanden. Het signaal wat er bij de decoder binnen komt is 98% dus dit zou voldoende moeten zijn. De kwaliteit geeft aan op 99%.

Wie o wie kan ons verder helpen ??

Alvast bedankt !
reggeaton voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Samsung smt-H3102 met interactief', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Advertentie