obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Onze snelheid
reggeaton
981548792

Deze test is gedaan via wifi met een wat oudere laptop.

Wij hebben alles in 1 extra 120Mbit dus is dit een goede snelheid of klopt er iets niet ?
Ik zag ook een snelheid van 102 met speedtest. Betekent dat dat wij dat ook zouden moeten halen ?
Vaste pc's zijn aangesloten met cat6 bekabeling maar ook hiermee kom ik niet veel hoger.

Wat zou het probleem kunnen zijn ?
Gewijzigd door reggeaton op 07-10-2010 17:14
 
Codemeister
De uploadsnelheid in het Extra-pakket is 10 Mbit, dus dat is in orde. De downloadsnelheid echter duidelijk niet. Met een bedrade (CAT6) verbinding haal je dezelfde snelheid?
 
reggeaton
Uploadsnelheid is inderdaad goed. de bedrade snelheid ligt niet veel hoger ook al sluit ik pc direct op de modem aan. Bij ziggo zeggen ze dat het goed is maar dat lijkt me duidelijk niet.
 
MisterSenseo
Zie antwoord waarin je om advies vroeg...........Wink
 
reggeaton
Maar dan is het toch nog steeds vreemd dat de up snelheid goed is maar de download snelheid aanzienlijk lager ligt dan het zou moeten zijn. Pc op modem zou ik toch de volledige snelheid moeten krijgen van de netwerkkaart dus zeker rond de 100 lijkt me.

Toch snel eens kijken voor een 100/1000 kaart en kijken wat er dan gebeurt anders ?
 
MisterSenseo
De snelheidsmeting die je hebt getoond in het eerste bericht lijkt sterk op een 100 Mbit router met 54G WiFi .
Een 100 Mbit router geeft vaak in de praktijk niet meer dan zo'n 35-40 Mbit , eigen ervaring met meerdere types.
Dus een GB router met DraftN WiFi zou de oplossing zijn......Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onze snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
snelheid Snelheid : 13 02-01-2017
Advertentie