obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
dubbel tv abbonnement update deel 1
benedikt
Onlangs plaatste ik op dit forum een bericht over het feit dat ik al 7 jaar op een ander adres woon en dat ik nog steeds betaalde voor mijn TVabbonement van mijn oude woning.
Het ziggo hete toen Casema. Ik heb destijds braaf zoals iedereen in die tijd een verhuisbericht gestuurd, heb nog mijn telefoonnummer meegenomen naar het andere adres en toch wordt er nog steeds gezegd dat ik het nooit heb opgezegd. Sterker nog er is mij telefonisch gezegd dat de fout bij hun ligt. Let wel het gaat inmiddels om een bedrag van E1400,- Ik ben er achter gekomen door te wisselen van provider in januari, we leven nu 25 oktober 2010 en nog steeds wordt er aan dit probleem niks gedaan. We zijn er mee bezig is het standaard antwoord van de afdeling klachtenbehandeling.
Heb ik 28 Augustus een brief gestuurd naar de klachtenafdeling met daarin het bewijs dat ik verhuisd ben sinds 2003, raken ze de brief kwijt! En denk je dat ze even bevestigen wat nu de status is van het probleem echt niet. Ik dank de mensen van dit forum voor hin interventie maar ik ben nog niks wijzer.
Weten jullie hoe ik het beste resultaat kan behalen op dit probleem, er kan inmiddels wel gezegd worden dat ik ziggo ruim de tijd heb gegeven om dit probleem op te lossen.
Laat het maar weten.
Gewijzigd door benedikt op 26-10-2010 19:33
 
MisterSenseo
Zolang je het bewijs van die verhuizing hebt en van de opzegging,lekker laten gaan.
Je hebt precies gehandeld zoals het moet.

Ik zal proberen het Webcareteam hierop attent te maken in de hoop dat zij iets voor je kunnen betekenen,eventueel contact met je opnemen.

Edit : Ik heb het Webcareteam een mailtje gestuurd over dit verhaal,hopende dat het nu opgelost kan worden.
Gewijzigd door MisterSenseo op 27-10-2010 01:11
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Alex
@Benedikt

Heb je voor ons het adres (postcode en huisnummer) waar dit RTV abonnement onder stond vermeld.
Ik kan helaas geen beloftes doen maar we kunnen zeker hier even in kijken. U mag u reactie in een PM
naar mij toe sturen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
MisterSenseo
@Alex : Tenks man ! ! voor je snelle reactie.................Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dubbel tv abbonnement update deel 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Horizonbox Update Firmware : 6 19-12-2017
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Problemen met Ziggo Mobiel en hollandsnieuwe na de iOS 9-update oplossen Tips en Truuks voor Ziggo Mobiel Internet : 1 24-09-2015
Advertentie