obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
vreemde storing (ander gesprek op de lijn)
mvdenzen
Sinds ik ziggo heb heb ik al 2 keer een vreemde storing gehad.
Vorige week en vandaag bel ik naar een nummer in Voorschoten.

Hij gaat dan over en ik kom midden in een gesprek waar ik maar 1 partij van kan horen. Ik hoor de kiestoon nog wel dat hij verbinding zoekt met diegene die ik gebeld hebt.
Als dieene die ik bel opneemt hoort hij de andere kant van het gesprek. Als 1 van de 2 ophangt dan is het gesprek verbroken.

Vandaag een heel verhaal gehoord over pallets van €860. Diegene waarbij ik op de lijn zit hoort mij niet.

Nu de vraag waar het aan ligt. Ik heb deze storing sinds ik ziggo heb, het nummer wat ik bel heeft wel een centrale maar geen wijzigingen gehad. Het was geen gesprek van diegene die ik gebeld heb waar ik binnenviel...........

raar verhaal en niet te reproduceren. Want als ik daarna gelijk were bel is het probleem over.

Wie weet komt die tip over een pot goud wel binnenkort.

Iemand hier al eens van gehoord, dit soort klachten?
 
mailpim
Je nummer is verkeerd gerouteerd bij het overzetten van je nummer naar Ziggo. Hiervoor moet je contact opnemen met ziggo. Heb je dit voorval 2 keer gehad met hetzelfde nummer of met 2 verschillende nummers?
Als het hetzelfde nummer is kan het ook nog wel eens bij diegene zitten.
 
mvdenzen

Quote

mailpim schreef:
Je nummer is verkeerd gerouteerd bij het overzetten van je nummer naar Ziggo. Hiervoor moet je contact opnemen met ziggo. Heb je dit voorval 2 keer gehad met hetzelfde nummer of met 2 verschillende nummers?
Als het hetzelfde nummer is kan het ook nog wel eens bij diegene zitten.


2 x hetzelfde nummer. Ik bel niet zo veel vanaf de vaste lijn.
Andere partij heeft geen wijzigingen gehad en daar is dit probleem niet bekend.
 
kobus1960
Nu weet ik "toevallig" dat er een pallet grossier in voorschoten zit.
Zit op de laan tussen Voorschoten en Wassenaar. Het zou zomaar
kunnen zijn dat je toevallig in een andere storing bent beland die
helemaal niets met Ziggo te maken heeft. Het zou wel netjes zijn
betreffende hiervoor even te waarschuwen, je contact in Voorschoten
weet op zeker welk bedrijf dat is. Wink Of hij/zij moet er net wonen.
Gewijzigd door kobus1960 op 10-01-2011 21:54
 
flamke
Hier het zelfde probleem sinds vandaag
ik wilde iemand bellen en toets het nummer in en vervolgens wachten op kiestoon die overgaat.
Kwam ik zo ineen bij iemand op de lijn in het gesprek dat ging over iemand zijn verjaardag. !!!!!!!
kon zo alles mee luisteren wat er gezegd werd maar ze konden mij niet horen.

Heb toen opnieuw geprobeerd uitgaand te bellen en vervolgens kreeg ik een of andere oude man aan de lijn die ook met iemand anders in gesprek was.
Ik heb gelijk gebeld met ziggo dat ik dit zeer privacy schendig vind voor klanten. En dat ik het zo gesprekken van andere mensen kan volgen. zonder dat ik weet wie het is.
ze hebben men telefoon lijn op andere centrale aangemeld om te kijken of dit het probleem doet verhelpen.
'Nou we wachten wel weer af zoals gewoonlijk bij ziggo Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vreemde storing (ander gesprek op de lijn)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie