obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Breedbandversterker nodig?
samjeep
Ik heb een alles-in-een-plus abonnement. Ik ben verhuisd en in het verhuispakket zit alleen een data splitter en een nieuwe wandcontactdoos. De breedbandversterker ontbreekt. Heb ik die niet meer nodig in Den Haag? Of ontbreekt die ten onrechte in het verhuispakketje?
Of moet ik op het oude adres de breedbandversterker nog van de muur afhalen? (staat ergens dat ik die moest laten zitten).
 
MisterSenseo
Die breedbandversterker is onderdeel van het ITV pakket dus die moet je nog ff van de muur schroeven op je oude adres.........ook in DenHaag werkt de boel het best via de aansluiting welke je kunt vinden in mijn handtekening.....Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Breedbandversterker nodig?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen smartcard nodig, 46 zenders ongecodeerd bij ziggo Ziggo nieuws : 8 11-10-2015
Extra Smartkaart nodig wanneer upgrade zenderpakket?? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 9 19-01-2015
Hulp nodig bij aansluiten van rj11 connectoren Eigen telefoon netwerk : 3 11-12-2012
Help nodig bij instellen van Sitecom 300N na de Ubee modem van Ziggo WiFi, draadloos netwerk : 4 04-12-2012
Hulp nodig Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 7 15-07-2012
Advertentie