obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheid Ziggo zonder en met router
kobus1960
Je bent er uit dus, neem gelijk 300 Mb sticks, ben je klaar voor de toekomst.
Kan je volledig Ndraft draaien. De sitecom sticks zijn wel aardig.
Ik gebruik een 300N X2 stick voor testdoeleinden, gaat prima!
 
powerkid
heb ff rond gevraagd maar het maakt opzich niet veel uit welke stick je neemd hoorde ik
als hij maar 150 MB of 300 aan kan.

als dit waar is weet ik niet
 
MisterSenseo
150 of 300 maakt niks uit,je haalt nooit meer dan 75 Mbit netto bij DraftN 300 Mbit om de doodsimpele reden dat het gewoon niet sneller kan.
Met WiFi adapter en router tegen elkaar aan haal je max 75Mbit terwijl hij 300 aangeeft.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
powerkid
@mistersnenseo

Inmidels heb ik de voledige 40 MB

1250649714


Je geeft aan dat een draftN nooit meer dan 75 Mbit haalt
Hoe verklaar je dan dat die vriend van me 118Mbit haalt ook via ziggo.
met een Sitecom 3x router en een interne N kaart draadloos
 
MisterSenseo
Mooi die 40 Mbit......die is vast in de knip.

En wat betreft die 118 Mbit draadloos..................leuk.........landhuis met geen enkel ander draadloos netwerk in de buurt ? En router en laptop minder dan 3 meter uit elkaar ?
Dan kan ik het ook.......Pfft
Ik heb het ook ooit eens gehaald,maar mijn gemiddelde snelheid is toch echt niks meer dan 65-75 Mbit.
Zelfs met de originele aanbevolen bijbehorende adapter red ik het niet,en met andere adapters haal je zelfs die snelheden niet half.
Draadloos is hardstikke handig hoor,maar bijvoorbeeld voor visite met een meegenomen laptop.
Wil je echt je hele snelheid halen op AiE Extra kun je het beste gewoon bedraad zitten.
Op dit moment test ik ook draadloos met een Cisco/Linksys WRT610N Dual Range en een Linksys WUSB600N Wireless-N USB Adapter with Dual-Band op DraftN 5 Ghz met een afstand tussen router en adapter van 8 meter,zonder muren,ze kunnen elkaar dus vrij zien en ik haal op dit moment een snelheid van 55 Mbit,met binnen bereik 26 draadloze netwerken die dus storen op mijn netwerk.
Niet echt perfect dus maar voor gewoon surfen prima te doen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Ziggo zonder en met router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie