Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
cisco hd ontvanger switcht automatisch over
rainbow1964
Heb een Cisco hd ecorder van Ziggo .
Deze springt automatisch over naar andere zenders .
Alle afstandsbedieningen al weg gelegd kabels gecontroleerd en vervangen , uiteindelijk een nieuwe hd recorder nog steeds hetzelfde probleem.
iemand nog een idee ???Shock

MisterSenseo
Hoe heb je de bekabeling aangesloten ?
Klik in mijn handtekening op klikkerdeklik,om te zien wat de best werkende aansluiting is.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

rainbow1964

MisterSenseo schreef:
Hoe heb je de bekabeling aangesloten ?
Klik in mijn handtekening op klikkerdeklik,om te zien wat de best werkende aansluiting is.

Succes,

Alles precies zo aangesloten maar het probleem blijft .
Aan de hd recorder kan het niet liggen de 2de geeft hetzelfde probleem .
Het zijn in ieder geval niet de buren die met een afstandsbediening voor het raam zitten Grin

kobus1960
Gebruik je 1 afstandsbediening voor je cisco en je TV? Dat geeft heel vaak gedonder.
Zeker als het ook nog eens een Sony TV betreft.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco hd ontvanger switcht automatisch over', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie