obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
ik kan geen AV kanaal vinden sinds ik digitale tv heb. Wie weet hoe dit te krijgen?
Jack K
Sinds ruim een week in bezit van digitale tv met interactive tv, dit is echt super!
Maar nu wilde mijn dochter met vriendinnen een dvd kijken en ze wilde de playstation gebruiken voor de dvd.
Nu kan ik geen AV zender meer ontvangen, vroeger was dit van nederland 1 terug gaan met de afstandsbediening en dan had ik 3 av kanalen, nu ga ik met de afstandsbediening van 1 terug naar 999, dus ik weet niet wat ik moet doen dat dit weer past??
 
MisterSenseo
Ik ben bang dat is iets van jouw tv zelf is,misschien de gebruiksaanwijzing lezen lijkt me een goed plan.........of ik snap je niet goed.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
wongo

Quote

Jack K schreef:
Sinds ruim een week in bezit van digitale tv met interactive tv, dit is echt super!
Maar nu wilde mijn dochter met vriendinnen een dvd kijken en ze wilde de playstation gebruiken voor de dvd.
Nu kan ik geen AV zender meer ontvangen, vroeger was dit van nederland 1 terug gaan met de afstandsbediening en dan had ik 3 av kanalen, nu ga ik met de afstandsbediening van 1 terug naar 999, dus ik weet niet wat ik moet doen dat dit weer past??

In mijn glazen bol:

Vroeger keek je analoge tv en gebruikte je de afstandbediening van de tv om tussen de zenders en de aansluitingen te wisselen.
Nu heb je digitale tv en staat de tv ingesteld op AV 1 2 of 3. En met de afstandsbediening van de digitale tv decoder (humax, samsung) wissel je tussen de zenders (die van 1 tot 999 gaan). Wanneer je dan wilt kijken naar de playstation kan je de afstandbediening van de tv gebruiken om die op de juiste AV in te stellen. Maar misschien is de playstation aangesloten op de digitale tv decoder en kan je met de bijbehorende afstandsbediening de juiste ingang selecteren.

Of mijn glazen bol heeft nieuwe batterijen nodig.
 
Jack K
wongo,

Ja jij snapt mij!!! ik kon het niet vinden hoe ik op dat kanaal kwam, maar ik ga het zeker proberen met mijn afstandsbediening van de tv.
Je hoort nog wel of het gelukt is.

En.... je hoeft geen nieuwe batterijen te plaatsen in je glazen bol, ze werken nog SUPER!Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik kan geen AV kanaal vinden sinds ik digitale tv heb. Wie weet hoe dit te krijgen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
het krijgen van een next Klacht over Ziggo : 2 19-05-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie