obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
het krijgen van een next
pbraakman
hallo

al een paar keer gebeld door een medewerker omdat ik een goede klant ben.
ik wil graag een next in ipv de mediabox xl.
dit besproken met de medewerker maar leek niet te lukken,als ik 2 telefoon abbonementen zou afsluiten dan kon het wel.
ik heb dit geweigerd en 2 dagen later gebeld door een andere medewerker dat ik weer een goede klant was,gevraagd om de next maar kon weer niet.
later doorverbonden naar een collega en verhaal uitgelegd wat ik graag wil.
dit kon meteen maar abbonement zou dan 0,50 per maand duurder worden.
ook dit heb ik geweigerd omdat het nu een principe kwestie is geworden.
ik betaal iets van 84,00 per maand en stam nog uit de multikabel tijd.
dus ben ik lang genoeg trouwe klant van ziggo.
een vriend van mij belt gisteren met ziggo omdat hij vind dat zijn mediabox xl herrie maakt en warm wordt,een vrouwelijke medewerker van ziggo deelt hem mee dat de xl verouderd is en dat ze direct een next opsturen.
al met al een rare vorm van klantenbinding,het is omdat ik mijn emailadres niet kwijt wil anders had ik direct overgestapt naar iets anders.
we weten dat nieuwe klanten alles kunnen krijgen en daarbij wordt de trouwe klant vergeten.
hopelijk komt het ooit zover dat hier anders over gedacht gaat worden.
 
Black Tiger
Het is inderdaad wel wat vreemd te noemen.
Normaliter moet men gewoon een Next kunnen krijgen, ken ook mensen die daar gewoon extra voor betalen.

De XL is niet verouderd bij mijn weten maar de Next werkt wel heel fijn.

Wij kunnen hier niets voor je doen wat dit betreft want dit is een onafhankelijk forum.
Maar je hebt best behoorlijk kans dat het wel gaat lukken als je via Facebook of via het officiƫle supportforum die vraag eens gaat uitzetten.

Veelal kan men daar wat meer dan de doorsnee telefonische helpdesk.
Koppel er anders eens het dreigement aan vast dat je anders mede door de tariefsverhoging gaat denken aan overstappen. Dat wil ook wel eens helpen. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'het krijgen van een next', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Krijgen niet waar we voor betalen Klacht over Ziggo : 66 08-05-2014
Geen poort open te krijgen Storing : 40 19-11-2013
ik kan geen AV kanaal vinden sinds ik digitale tv heb. Wie weet hoe dit te krijgen? Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 26-02-2011
maar 2 pc's krijgen draadloos toegang tot het internet... Eigen netwerk : 24 17-01-2011
Advertentie