obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
wegvallen publieke zenders
samerel
nederland 1,2,3, krijgen geen signaal hebben alle aansluitingen gecontroleerd zonder succes we hebben het vermoeden dat er iets met de decoder is vinden dit heel vervelend daar wij altijd naar deze zenders kijken hoe gaat dit opgelost worden? ,we hebben tientallen keren naar ziggo gebeld maar komen er niet door heen we krijgen geen kans om onze klacht bij jullie weg te leggen.Graag horen wij een tegen bericht van jullie B.V. dank
 
MisterSenseo
Hebben we het hier over analoog of digitaal ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
samerel
Sorry we hebben het over digitaal
 
MisterSenseo
Heb je al geprobeerd om de stroom er 3 minuten af te halen ?
Soms helpt het al de smartcard er even uit te halen en terugstoppen.
Werkt analoog wel ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
samerel
Hebben de stroom er afgehaald en de analoog doet het wel ,maar we betalen voor diagonaal omdat dat zuiverder van beeld is ,dus vandaar deze vraag
 
MisterSenseo
Jamaar diagonaal is scheef hahahaha........geintje........ik hoop dat het een storinkje is en anders morgen ff de helpdesk bellen,als het ineens gebeurd is kan het bijna niet anders dan een storing zijn...........maar dan zeker wel melden,zolang Ziggo niets weet zullen ze ook niks gaan oplossen hè ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallen publieke zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie