obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
usenet probleem
retanik
beste,

al aardige tijd klant van @home en nu dus van ziggo, maar sinds kort ontevreden.

bij het downloaden met Grabit via Eweka server, klapt het internet er steeds uit... geen idee hoe het kan, nooit eerder last van gehad.(windows vista)

en dan nog een klein vraagje, ziggo heeft een alles-in-1 pakket, genaamd Alles-in-1 Extra. daar heb je 16mbit download bij. dit is verer niet te kiezen bij internet pakketten maar dat terzijde. ik heb alles van ziggo nu dus (telefoon, televisie, internet) maar internet 12mbit (duurste)
wat is het verchil tussen dat alles in 1 pakket, en de losse dingen. want 16mbit ipv 12mbit zou ik wel fijn vinden...
of zijn er nog meer verschillen

alvast erg bedankt!
 
almodovaris

Quote

Internet Z3i

Voor wie het allersnelste internetabonnement wil, is er Internet Z3i: Supersnel downloaden met 20.000 kbit/s en uploaden met 2.000 kbit/s.


http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i

Nou, eigenlijk "Alles-in-1 Extra" 16000 kb/s download, 3000 kb/s upload is de perfecte keuze voor gamers (teams die spellen via internet). Gamers hebben nodig een hoge uploadsnelheid. (Ik ben geen gamer.)

Ik heb zelf Z3 (zonder i).

Verder, Newsleecher is ver beter dan Grabit. Ik gebruik het met 2 verbindingen naar newnews.home.nl en 3 verbindingen naar sslreader.eweka.nl
Gewijzigd door almodovaris op 25-06-2008 21:44
 
almodovaris
Ik heb een idee, weet niet zeker of het werkt of niet:

Check je ipv6 connectiviteit!

Als je geen gebruik maakt van ipv6, dan ik zou doen:

Druk op Start, druk op Uitvoeren, invullen:

ipv6 uninstall

en dan druk op Enter. Dit werkt alleen op XP of zo.

(Indien je geen XP gebruikt, dan ipv6 uitschakkelen in alle netwerkverbindingen, via Eigenschappen).
Gewijzigd door almodovaris op 28-06-2008 13:09
 
almodovaris
Tevens, Alles in 1 Extra @ 16000 kost Euro 64,95, en mijn internet Z3 + telefoon kost 47,95 per maand (vast). Telefoon kost 9,95 per maand en ik heb 9,95 korting per maand. Daarbovenop komt de kost van kabel TV, zo'n 8.95 per maand of zo. D.w.z. Alles in 1 Extra is 8,05 Euro duurder dan mijn abo.

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'usenet probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk : 1 13-10-2016
Alternatief Sunny usenet Nieuwsgroepen : 23 08-12-2015
Probleem met coax aarden? Algemeen : 4 09-08-2015
Advertentie