obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
twee telefoonnummers
abbenhui
Hi all,

Ik overweeg telefonie van Ziggo. Voor ik dat doe een vraag : ik heb nu twee nummers van KPN, kan ik die alletwee meenemen naar Ziggo (ik weet dat je voor een tweede nummer apart moet betalen, dat maakt me niet uit).

Iemand hier ervaring mee ?
 
MisterSenseo

Quote

abbenhui schreef:
Hi all,

Ik overweeg telefonie van Ziggo. Voor ik dat doe een vraag : ik heb nu twee nummers van KPN, kan ik die alletwee meenemen naar Ziggo (ik weet dat je voor een tweede nummer apart moet betalen, dat maakt me niet uit).

Iemand hier ervaring mee ?


Daar gaf je dus zelf je antwoord al op,er zijn 2 nummers mogelijk en daar betaal je extra voor.
Bel de Ziggo helpdesk,zij kunnen je precies vertellen hoe en wat.
0900-1884 (€ 0,10 per minuut).
Openingstijden Klantenservice

Maandag tot en met vrijdag: 08:00 – 22:00 uur
Zaterdag en zondag van 09:00 – 22:00 uur

Op zaterdag 30 april gelden aanpaste openingstijden. De Ziggo Klantenservice is op deze dag bereikbaar van 10.00 - 22.00 uur.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
abbenhui
Dank je wel, Meneer Senseo, voor je reactie.
Ja, ik weet wel dat je een tweede nummer kunt krijgen tegen betaling : mijn vraag is of ik mijn twee eigen nummers mee kan nemen.
Ik zou me ook voor kunnen stellen dat je als regel één eigen KPN-nummer meeneemt en dat ZIGGO er dan een tweede nummer "uit een eigen voorraad" bij geeft.
 
MisterSenseo
Daar heb ik dus geen antwoord op vandaar dat ik je naar Ziggo zelf verwijs........Wink
Het is dus geen dagelijks werk dat er 2 nummers aangesloten worden,en helemaal niet als je allebei de nummers wilt porteren,dus zul je weinig kans hebben dat je hier je antwoord gaat vinden helaas.
Dus bel morgen ( later deze dag ) even naar de helpdesk,dan krijg je als alles goed is je antwoord op de vragen die je gesteld hebt hier.....Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
abbenhui
Dank; duidelijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'twee telefoonnummers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
twee routers Eigen netwerk : 25 11-09-2012
Twee vragen m.b.t. Ubee EVW3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 20 05-06-2012
Geen telefoon & internet, monteur pas over twee weken Klacht over Ziggo : 13 05-07-2011
Advertentie