obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
30 april 2011 geen digitale TV signaal en slecht analoog
qapla
Sinds vanmorgen half 10 is mijn signaal weggevallen. Ik heb (zoals op de ziggo website staat) mijn Panasonic TV met CI+ kaart naar fabrieksinstellingen teruggezet. Helaas werkt nu niets meer. Het standaard HD1 kanaal NL1 wordt niet herkend. Hij heeft zowiezo geen signaal van Ziggo.
De helpdesk is onbereikbaar. Iemand met soortgelijke ervaringen? (postcodegebied 2134)

Qapla

Edit: 1500 uur.
De storing voor de HD zender en de ontvangst zat 'm in mijn splitter. Deze (deels) versterker werd/wordt niet meer herkend of laat het signaal niet meer door. Analoog is nu boven en beneden een drama. Digitaal boven werkt nog steeds niet. Ik blijf proberen.....
Gewijzigd door qapla op 30-04-2011 15:21
 
MisterSenseo
Als je het over de splitter hebt die bij je installatiepakket hoort,hebben we hier een forum vol staan waarin beschreven wordt deze splitter nooit ofte nimmer te gebruiken aangezien hij in 99 van de 100 gevallen de boosdoener van ellende is !
Kijk in mijn handtekening en klik op "klikkerdeklik" en sluit je huisinstallatie volgens die tekening aan,dus zonder die splitter.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
qapla
Ok. Digitaal werkt, beneden. Maar analoog is echt bagger. Zowel boven als beneden. En boven is er te weinig signaal voor digitaal. A.s. dinsdag komt de monteur, want ik vind het van de gekke dat na werkzaamheden er zoveel storingen komen. Verder is mijn signaal veel minder sterk (beneden) en dat geeft artifacten.

Ik ben benieuwd wat de monteur zal doen.
 
MisterSenseo
Laten we hopen dat hij een zware storing tegenkomt buiten,want als hij dat binnen vindt is de rekening voor jou.
Ik hoop dat je alles goed hebt gecheckt,dat je dus zeker weet dat het niet aan jouw eigen bedrading ligt......

Succes ermee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '30 april 2011 geen digitale TV signaal en slecht analoog', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie