obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Laat hier je suggesties achter voor dit forum. Tevens kun je hier suggesties, ideeën, wensen en voorstellen kwijt met betrekking tot verbeteringen van de apparatuur en diensten van Ziggo. B.v. nieuwe functies in firmware voor modems en ontvangers.
 Onderwerp afdrukken
Poll is niet volledig
BMP

Quote

Dat heeft er niet mee van doen, het gebeurt vaak genoeg dat een poll ook beter kan door bijv. toevoeging van 1 optie erbij te zetten zodat men op een beter wijze op de stelling kan reageren.
En nu zijn er alleen softe opties, niet 1 optie om je echt goed tegen te verklaren, een onvolledige poll dus.
10 opties zijn niet nodig, maar men moet ook kunnen inzien dat soms zaken voor verbetering vatbaar zijn.



Dan maak je toch lekker zelf een poll bij een nieuw topic Wink, die optie word gegeven, maar dan wel over een ander onderwerp Cool

Ik zou zeggen leef je uit Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Black Tiger
Nja, ik had van een beheerder toch wat meer inzicht verwacht.Wink
 
kobus1960
Polls worden gestart door gebruikers van dit forum, niet persé door beheerders. Wink
 
Black Tiger
Zal best, maar een beheerder kan hem aanpassen. Ben zelf beheerder op het Telfort gedeelte. En als er iets essentieels mist kun je dat aanpassen of desgewenst aan de gebruiker vragen of hij dat niet beter vindt of wat dan ook.
Het verbaast me echter een beetje dat ik dat nog moet uitleggen, een goed beheerder weet dat uit zichzelf.Wink
Dat valt dan ook onder de categorie "inzicht" waar ik het over had.Grin

Maarja, doe maar dicht, men heeft schijnbaar geen interesse in een aanpassing, maakt mij niet uit.Smile
Anders raken we dadelijk misschien te zeer off-topic.
 
Zippo
Polls / Enquêtes kunnen aangemaakt worden als je een nieuw onderwerp start. Dit kunnen alle leden doen.

De Poll /Enquête hier rechts in de kantlijn kan alleen door beheerders gestart worden. Soms gebeurd dit na voorstellen in het forum en soms bedenkt een beheerder wat.

Black Tiger weet als mede beheerder van het Telfort forum hoe het werk. Wink

Lees zijn antwoorden daar maar eens. Zeer scherpzinnig en kritisch! Ik denk dat we daar hier aan moeten gaan wennen.

En voordat jullie gaan steigeren, ook jullie zijn scherpzinnig en kritisch. Resultaat een levendig onderwerp met een flink aantal posts. Grin


Edit: Verdorie heb ik te lang zitten typen is Richard me net voor met antwoorden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
@Zippo: bedankt voor de uitleg. Je slaat in feite de nagel op zijn kop!

@Anderen: Ik vind het fijn dat Zippo even deze uitleg plaatst, want als ik de reacties (ook van mij) terug bekijk, dan zouden mijn reacties ook een verkeerde indruk kunnen wekken.
Dus bij deze wil ik ook nog eens verduidelijken, dat ik met regelmaat, waar mogelijk probeer tot verbeteringen te komen of mensen zaken van wat meer kanten probeer te laten zien (verschillende inzichten en mogelijkheden).
Dus positieve kritiek, wel kritisch met argumenten. Maar geen van mijn commentaren is op negatieve wijze kritisch bedoeld.
Mocht iemand de indruk krijgen dat dit wel het geval is, laat het gerust weten, dan geef ik uitleg of trek ik betreffend commentaar weer in.
 
kobus1960
Helder, in dat opzicht had een uitleg van wie je bent in een ander forumdeel een
wat minder defensieve houding opgeleverd. Grin , ik zou zeggen, pak een rol op dit
forum!
 
Zippo
Tja in dat andere forum onderdeel heeft Richard (nog) geen toegang. Pfft
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Tja Kobus, ik zou wel willen maar ben al op diverse forums bezig naast mijn werk met onderhoud aan een aantal servers vanwege mijn bedrijfje.
Ik neem zo'n taak altijd serieus en wil echt pas komen helpen, als ik er ook voldoende tijd en aandacht aan kan besteden. Ik aas niet op statussen. Dus doe ook pas zoiets als ik het ook waar kan maken.

Dat is momenteel niet mogelijk, maar mocht ik overstappen van Telfort naar Ziggo, dan is dat natuurlijk een andere zaak want dan verhuis ik wat dat betreft ook naar hier toe.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poll is niet volledig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie