obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV-zenders kwijt na stroomstoring
Ziggolunetten
Vanmorgen (rond kwart over elf) heb ik hier een stroomstoring van een kwartier gehad. Toen ik eind van de middag thuis kwam waren de zenders van mn tv weg. ik heb digitale tv met een smartcard en module. Ik heb alles al gereset, de module verwijderd, zenders opnieuw proberen te zoeken etc. Ik vind via dtv-antenne nu een stuk of 26 zenders, maar alleen ned 1 2 en 3 doen het. Die zijn overigens ook niet meer in HD. Ik heb ziggo al geprobeerd te bellen maar de wachttijd is meer dan een half uur. Weet iemand wat ik kan doen?
Alvast bedankt
 
kobus1960
Krijg je op je TV een E16-, E19- of een E30-melding?
In dat geval even je smartcard herstellen op "mijn Ziggo".
 
Ziggolunetten
Ik krijg geen van drieen. RTL4 etc kan ik helemaal niet meer aanzetten. Ik heb nog onder andere veronica, rtl8, belgie 1 en 2 en nog een paar zenders. Ik krijg hier telkens de melding E106-9 dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement. De CI+module wordt wel gewoon herkend.
 
kobus1960
Je kan even proberen je kaart te herstellen.....Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-zenders kwijt na stroomstoring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie