obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Schoonmoeder overleden, diensten opgezegd. Toch reclame op naam!
Zippo
Enige tijd geleden is mijn schoonmoeder overleden, daarom zijn alle diensten op het huisadres van mijn schoonmoeder bij Ziggo opgezegd.

Hiervan is keurig een bevestigingsbrief gekomen gericht aan de erven.

En zeer sympathiek betuigd Ziggo haar deelneming. Echter post blijft maar komen op naam van mijn schoonmoeder op haar huisadres.

Strekking van de post: "spijtig dat u uw aansluiting heeft opgezegd, wilt u a.u.b. weer abonnee worden" en "we hebben tot onze spijt nog niets van u gehoord".

Tja dat gaat ook niet meer lukken.

Mijn huisgenote stoort zich hier bijzonder aan. Ziggo weet dat de persoon in kwestie is overleden, maar stuurt toch brieven om toch weer diensten af te nemen.

Nu snap ik wel dat er in een groot bedrijf wat mis kan gaan en de ene afdeling niet weet wat de andere doet. Of er zit in het synchroniseren van de gegevens tussen de verschillende afdelingen te veel tijd.

Ik schrijf dit hier maar op in de hoop dat Ziggo de interne communicatie verbeterd.


Uiteraard hebben we geprobeerd telefonisch met Ziggo in contact te komen om dit op te lossen. Helaas is het zo druk bij de helpdesk dat er steeds verzocht word later terug te bellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Het grote nadeel van een geautomatiseerd systeem.........ontzettend storend voor nabestaanden,maar zo'n computer heeft geen gevoelens.
Zouden ze iets op moeten kunnen verzinnen.
Men houdt de gegevens inde computer voor als men besluit opnieuw abonnee wil worden,alleen bij overleden mensen wordt dat een flink probleem,en erg pijnlijk voor nabestaanden...........Sad
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Gecondoleerd Zippo, en ja zoals MrSenseo al zegt gebeurd dit helaas veel vaker door de geautomatiseerde systemen..
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Schoonmoeder overleden, diensten opgezegd. Toch reclame op naam!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo heeft nu één naam in de zakelijke markt Ziggo nieuws : 1 07-06-2016
KPN abonn en toch instelling UPC Ziggo mobiel telefonie : 1 06-05-2015
Gedwongen overstap door aanleg glasvezel, maar geen CaiWay glasvezel diensten beschikbaar. Ziggo nieuws : 1 16-10-2014
Cisco EPC3925 in bridge, maar dhcp toch actief ? Storing : 9 02-10-2014
Naam UPC verdwijnt uit Nederland Ziggo nieuws : 1 08-07-2014
Advertentie