obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ben ik nu wel of geen klant?
ahuntjens
Op 26 Juli heb ik een alles-in-1-plus pakket aangevraagd via de website van Ziggo, hierbij heb ik gekozen door gratis installatie door een monteur, die ook direct te plannen was. Mooi dacht ik! Op 10 Augustus in de avond zou de monteur langskomen(voorkeursdatum).

Op 10 Augustus in de avond heb ik thuis gezeten en gewacht op de monteur, 5 6 7 8 9 en 10 uur, niks... De dag erna gebeld naar ziggo, en na 20 minuten Coldplay gehoord te hebben kreeg ik iemand aan de lijn, een Indiase dame met gebrekkig nederlands die mij vertelde dat ik geen Klant was bij Ziggo.

Vervolgens probeerde ik te achterhalen hoe dit kan(in het verleden ben ik 2,5 jaar werkzaam geweest als Agent/Coach bij de @Home/Ziggo helpdesk) en ik weet dat dit toen ook al soms voorkwam, mensen werden dan met spoed geholpen. Het verbaasde mij dat zoiets dergelijks totaal niet mogelijk was en het enige wat de dame aan de andere kant van de lijn wilde is mij aanmelden als nieuwe klant, en vervolgens zou het een x periode duren voordat ik daadwerkelijk klant kan worden.

Wat mij overigens opviel tijdens het doorvragen naar waarom ik geen klant ben, is dat de dame mij herhaaldelijk verteld heeft dat het altijd fout gaat als nieuwe klanten zich via de website aanmelden.... Hierna ben ik de vertrouwen in de medewerker kwijtgeraakt en heb ik via de sales afdeling het verhaal uitgelegd en alsnog een reguliere bestelling gedaan van het alles-in-1 plus pakket, binnen 5 werkdagen zou ik een bevestigingsbrief krijgen en kort daarna het installatiepakket(wat ik nu zelf ga installeren omdat een monteur toch weer lang gaat duren)

Vreemd dat het eea. nog steeds fout gaat bij Ziggo, jammer dat ik niet meer in de positie ben om iets te corrigeren, nu begrijp ik de ergernis van de vele mensen die ik tewoord heb gestaan in mijn tijd als Callcenteragent bij @Home/Ziggo. Er wordt niets gedaan om mensen tevreden klant te laten worden, of om uberhaubt klant te laten worden blijkt nu.... Balen!
 
kobus1960
Heb je van dit aanmelden een mail of een bevestigingsbrief?
Die krijg je namelijk. Als Agent/Coach weet je dat.
 
ahuntjens

Quote

kobus1960 schreef:

Heb je van dit aanmelden een mail of een bevestigingsbrief?
Die krijg je namelijk. Als Agent/Coach weet je dat.


Even voor de duidelijkheid, die rol heb ik al lang niet meer.

Ik heb na mijn aanmelding een PDF ontvangen met daarop mijn gegevens en bestelling.(ook de installatiedatum) (zie bijlage bij dit bericht)
ahuntjens voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door ahuntjens op 12-08-2011 11:37
 
kobus1960
Kijk, daar kun je wat mee.
Probeer eens te bellen op non prime tijden.
Zoals rond 11.00 of 14.00.

Overigens zijn er niet heel veel 1 tot 3 x posters waar je vervolgens
nooit meer wat van terugleest. Op een klantenbestand van 2 miljoen,
en dan een forumledental van 5185, vergelijk dat eens met het Tele2-
forum, staat in geen verhouding. Ik promoot Ziggo niet, alleen die
verhoudingen worden niet weergegeven in publicaties, vreemd.

Zo ook de poging van de CB om Ziggo een lesje te leren, flater van 2011.
 
ahuntjens

Quote

kobus1960 schreef:

Kijk, daar kun je wat mee.
Probeer eens te bellen op non prime tijden.
Zoals rond 11.00 of 14.00.

Overigens zijn er niet heel veel 1 tot 3 x posters waar je vervolgens
nooit meer wat van terugleest. Op een klantenbestand van 2 miljoen,
en dan een forumledental van 5185, vergelijk dat eens met het Tele2-
forum, staat in geen verhouding. Ik promoot Ziggo niet, alleen die
verhoudingen worden niet weergegeven in publicaties, vreemd.

Zo ook de poging van de CB om Ziggo een lesje te leren, flater van 2011.


Ik ben niet iemand die een product/bedrijf een slechte naam wil aandragen, ik vind het alleen jammer dat de klantenservice niet op een dusdanig niveau kan reageren dat iemand nog klant wil worden.. Ik had enige hoop dat de persoon van sales het proces nog zou kunnen bespoedigen. maar dat blijkt dus niet mogelijk.
 
kobus1960
Dat is idd jammer, ik krijg de indruk dat de HD op het moment bevolkt
wordt door een callcenter of iets. Dat is wel eens anders geweest.
Kan zijn dat iemand van Webcare hier mee leest en nog wat voor je kan doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ben ik nu wel of geen klant?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie